Jörgen Gustafsson
Hej
Jag funderar på att anmäla mig till en helgkurs hos Jörgen Gustafsson i januari.
Någon som har varit hos honom?
Kram
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~
Så roligt pluppis och de hade jag velat också. Har bara sätt honom på tv.
Jörgen höll i den första seansen jag var på för ungefär tio år sedan.
Det gjorde att jag blev ännu mer intresserad av att utforska andevärlden.
Så ni tycker att jag ska gå? *ler*
Jag vill så gärna… Ni två vet ju allt som har fått mig på knäna så jag hoppas att han inte har något överpris på sina kurser.. 
Tina! Boka in sista helgen i januari, du kan bo hos oss :)
Chakra är också välkommen som inhysning, hehe

Jag har sett Jörgen för några månader sen,även pratat med honom,han har sådan fantastisk utstrålning!Jag var på seans som han hade..
Du ska absolut gå en kurs Pluppis!Det är nästan så jag själv vill,men vet inte hur ekonomin ser ut efter jul,nyår o så där..
Men är priset överkomligt så ska jag ta en funderare!!
Måste kolla de där du.. sista helgen i januari. Har en kurs som ska vara omkring den 27. Så jag får kolla först.
Det blir den 30/1- 1/2 pluppis
Vad kuuuuuuuuuuuul Wolfie!! Åh, ni får alla plats här hos oss =)
Tina, det stämmer!
Snälla, snälla? *blink blink*

Kursen är mellan den 23-25 januari väl?
Nope, den är full så hans fru (?) mailade mig och skrev att det är en kurs till, helgen efter och den ligger inte ute på nätet.

Har du fått info om pris Pluppis?
Näe.. Inte än Wolfie. Jag mailade den frågan för kanske 30 minuter sedan.. Men vad brukar ett medium av hans "kaliber" ta för en helgkurs?

Jag vet inte alls,ska det behöva kosta mer tror du än andra?
Ingen aning?? Jag vet inte ens vad en "vanlig" helgkurs kostar..?
ca 2500
Hej Sven! Ok, tack för infon!

Jag tycker oxå att Jörgen är mycket duktig! Han var klockren när han var hit en gång och kollade av. Aldrig hade jag trott att man skulle vara så salig efteråt ;) Han berättade saker som han omöjligt kunde veta om oss.
Jag önskar att jag var rik som ett troll så jag kunde komma med jag oxå - men icke.. Hoppas att ni får fantastiskt roligt och berättar ALLT sedan, Pluppis ;)
Har du plats för mig också, Pluppis? ;) Vill ju gärna kursa med nån jag känner!
Vilken helg det kommer bli. Härligt

Jag hoppas det finns plats på kursen och jag kommer gärna och bor med er hos Pluppis!vilken helg!

Jag har mejlat o frågat om plats o kostnad,så får kolla mejlen när jag kommer hem på onsdag morgon,ska upp och jobba i morrn..
Körde inte Jörgen Gustafsson in i en buss, med sin motorcykel, för drygt en vecka sedan?
Pluppis var kursen fullt? då är det inte lönt att jag anmäler mig till den. Men du skrev att det ska vara en till helgen efter. Jag ska maila nu till dom.
Manni!! Klart du får! 
Åh, vad kul detta kan bli!!!
Underbart Wolfie!! *hoppar upp och ned*
Tina, nu ser du till att den helgen är ledig så du också kan komma hit!
Ojojoj, nu är jag jätteglad!! Haha, jag ser hur vi sitter uppe hela natten och fnissar :)

Hahaha!Ja fniss blir det säkert massor!nu hoppas vi att det finns plats bara!
Får vi inte plats på kursen så kan vi ha kurs hemma hos dej.. Om jag jobbar eller är ledig vet jag inte ännu. Den tiden den sorgen. Men det är en speciell helg just då för mej..Men de får ni reda på då men vi kommer har så roligt
Har mailat nu och anmält mig till den helgen 23-25 Sen får jag se om dom svarar att det finns helgen efter istället
kramis
Åhhhhhhhhhh, ja jag hoppas verkligen det! Plats finns ju här! Och blir det vi 4 (och kanske Chakra om hon vill) så ryms vi ju i en bil! Helt perfekt!!
Nu hoppas jag verkligen att allt klaffar! Manni & Tina, maila Angila bums!
Kraaaaaaaaaaam
Ni vet att ni alltid är välkomna!! *mina kursare - kramar om*
Japp Tina, ni håller kursen och jag är en hängiven deltagare *asg*
Jag fick svar att kursen var full den 23-25/1 men att det är en kurs helgen efter och till den finns det plats =)
Åhhhhhhhhhhh, jag är som om jag vore 15 igen 
Men då anmäler ´vi oss till den då.. Får se om jag får svar men tror inte att jag får det i kväll
*hoppas hoppas*
Men svaren från Angila har dröjt en del så de kanske bara kollar av mailen ett par ggr /dag.. Till skillnad från en annan som kollar hela tiden, hehe

Åh då får vi plats hoppas vi!jag får annars kolla mejl med mobilen i morrn när jag jobbar..kan inte vänta jag!
Vi får väl be lite vackert i kväll till våra guider.
Nä nu måste jag natta mej ska upp i morgon.
Natti natti
Kramis Tina
Wolfie.. Inte jag heller!! Hahaha

Natti natti Tina!ja vi beeeeer nu!!
Kram Carina
Skönt de ska jag också göra
*ber ihop med Tina & Wolfie*

Vilket härligt gäng det blir på den kursen 
Jag håller tummarna för att ni kommer med!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Ja Elisabeth håll tummarna!
Kram
Visst blir det Elisabeth!!?? Åh så jag hoppas nu att allt går i lås för alla =)
Kramen tbx

Ni får helt säkert en härlig helg med Jörgen - det blir garanterat inte tråkigt en sekund! Hoppas ni alla kommer med nu!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Ja tack Trisha!nu är det dags för mig att sova,men wappar med mobilen i morrn..o kollar mejl o försöker kolla in här i morrn kväll..hehe..ön beroende??japp!:)natti vänner!

Vart har han sin kurs? Vet ni någon hemsida där man kan läsa mer? *nyfiken*

#40 I Mediumlistan som du hittar bland artiklarna finns Jörgen med och en länk till hans hemsida.
Elisabeth
Ni kommer att få en oförglömlig helg! Han är bara så inspirerande och duktig som lärare! Var beredda på att det kanske blir som för mig,det vill säga att alla sinnena öppnades och man vill bara ha mer!

#42 Här har vi ett gäng med sinnena öppna redan, dom är jätteduktiga 
Elisabeth
Så klart dem är jätteduktiga!
Hjälp här trampade jag i klaveret! Jag vet att ni har alla era sinnen öppna! Blev bara så uppe idet för jag har nämligen gått kurs för honom och då upplevde jag att alla mina sinnen öppnades.Förlåt!
Önskar er alla en toppen helg!
*45 Inte behöver du be om förlåt eller ursäkt. Berätta gärna hur han är och hur du upplevde det under kursen, för jag har inte träffat honom utan enbart sätt honom via tv
Kramis
Någon som varit hos mediumet johnny neumann i göteborg,skall dit kul att veta om någon annan varit hos honom
#46 Jag hade jätte roligt under kursen! Han var lättsam och tydlig,tog sig verkligen tid för alla och allas frågor.Jag upplevde honom som ödmjuk.En bra lärare.Så enkelt som möjligt även om han kan vara underfundig! Meditationen som han guidade var den första som jag var med på. Hans röst passade mig,där mötte jag min guide och även andra släktningar,tog också in min syster hon behövde healing,se mitt inlägg= Ångkokt healing!
För övrigt så fick jag ju ett Tecken ifrån andevärlden den helgen kursen gick som var i november så satt det en fjäril på mitt badrumsskåp,spegel från fredag till söndag!
Kram/Marina
Äntligen lite tid vid datorn :)
Hur har det gått får er Tina och Wolfie? Jag är nu anmäld till kursen och den kostar 3000:-, då ingår allt utom boende och mat men det löser vi ju!
#38 Trisha, det tror jag också 
#46 Det tror jag nog, Jörgen verkar vara en väldigt rar människa och jag gillar hans sätt att vara.
Kramar

Jag har anmält mig till kursen!!Såg ut som det fanns plats kvar,väntar på bekräftelse nu bara..
Jag valde just Jörgen för jag gillar hans personlighet och jag har hört så mycket gott om honom!Dessutom har jag sett honom IRL och han gjorde så gott intryck på mig!
Sen vill jag komma igång "på riktigt" och testa om detta skulle passa mig!Vilket jag tror att det gör..
#48 Vad kul att höra att kursen var så givande!känns ännu mer inspirerande nu!
Jag har kollat upp tåg och flyg och tyvärr finns inga billiga biljetter… Det stupar ofta på för lång resväg när det är något roligt jag vill göra. Men jag ska höra om inte min förening kan ta hit något bra medium istället som kan hålla kurs här i stället.
Hoppas att ni får kul på kursen! Eller, det vet jag ju att ni får! :)
Va roligt att ni ska gå för Jörgen.
Lycka till allihopa som ska gå kursen. Det kommer att bli en jättekick för er alla.
Pluppis jag kan inte låta bli. Du skriver att allt ingår men inte mat och logi. Vad ingår då? *med glimten i ögat förstås* *L*
Kuuuuuuuuuul Wolfie!! 
Men inte att inte du kan komma Manni… Jag hade sett fram mot att få träffa dig också.. 
Aloha Happy! Haha, det kan man fråga sig? Nädå, fika och kursmaterial ingår.
Hmm.. Jag som aldrig har varit på någon kurs, vad är det för kursmaterial som kan tänkas ingå?
Kram

#53 Antagligen är det ett kompendium som menas med kursmaterial.
Elisabeth

Hej Pluppis!
Ja jag undrar lite över kursmaterial jag med,men får säkert veta av Jörgens fru,inväntar mail från henne.
Tack för lyckoönskningar!!
Nu gäller det bara hur jag ska förklara allt för min gube..
men jag får säkert gå denna kurs med..haha!!tänkte på ekonomin,men jag bekostar allt själv..mm

#47 Jhonny är en underbar härlig människa och väldigt ödmjuk!
# Uskan Jag känner Johnny och han är ett mycket duktigt Medium, varm och väldigt rolig. Du kommer att få en trevlig stund hos honom 
Ja jag har oxå hört att Jörgen skall ha varit med i en mc olycka nydligen , vet ej om det är sant men om så är kanske svaren dröjer för er.
Tack snälla för svaren ang mediumet johnny skall bli spännande att komma på en sittning hos honom kram uskan
Nu har jag anmält mig till helgen efter i Södertälje. Där var platser kvar sa hon.
Spännande deet ska bli. Vänter med spänning till januari.

Jag är uppsatt på listan sa hon,fick nyss svar igen!Får väl se vill ha mer info om kursen o så där..hehe
Så Pluppis o Tina vi ses i januari IRL!!
jag är också uppsatt på listan den 30 janurai till 1 februari. Fick svar precis för en stund sen.
Så nu pluppis nu blir det fest och vi kommer träffas i IRL.
Jag har varit inne och kollat på gården och där ser jätte mysigt ut.
Järnspikars så kul vi ska ha!!! *glad*
Nu gäller det bara att få bekräftelse på att man är med =/
Kramelikram

åh nu fick jag svar är med!!Vi är med!!måste ut o blossa o lugna ner mig nu!!haha

Ja..jag antar ni är med om era svar var som för mig!

Nååå Pluppis - hur var det nu? Nöjd med Jörgen, eller…?
Själv har jag inte landat än kan jag säga. Jag har grubblat ända sen vi gjorde sista övningen.
Som glad novis och "öppen" skeptiker fick jag svar på det som jag länge funderat på.
Svaret kom som en rejäl "käftsmäll" och som fick mig att sluta tvivla.
Ett stort tack till Jörgen i alla fall (även om han säger att han inte läser forum - hmm…) för en ytterst intressant helg. Detta är värt att göra fler gånger.

#65 Hej broder!
Haha, vem har landat då?? Det var det bästa (nästan) jag har varit med om! Nu längtar jag till nästa kurs :) Så mycket "wow" att jag inte finner ord :)
Och visst var det blandade kunskaper och jag tror det var det som gjorde det så jäkla bra! Och himlans så skön han är Jörgen, haha
Jadu, den käftsmällen var du värd att få! Kanske du inser att alla kan nu?? Även du??
Kram, älskar dig storebror fast du är så envis!!
Skulle vara roligt vara med på kurs med Jörgen någon gång i framtiden, men jag är väl alldeles för novis. Jag ser inte, hör inte, känner inte men jag villllllll
#68 Vet du - man behöver inte kunna varken det ena eller det andra när man kommer dit - Jörgen får dig att kunna! Kolla med min brorsa här över, han trodde knappt på det övernaturliga innan.. Eller jo men han hade aldrig upplevt något själv..
Så alla kan Frejzan! Man måste bara lita på sig själv och det är svårt men det går
Kram
Har inte gått någon kurs med honom men träffat honom privat innan han blev känd genom tv när vi bodde grannar när vi båda bodde i Jkpg på Torpa. Vi hade ju samma intresse, andevärlden, så det var inte så konstigt att vi träffades och vi umgicks inom samma kretsar där i Jkpg, medium mm.
Men så mycket vet jag att han är en bra person, var i alla fall innan han blev känd i tv. Jag flyttade från Jkpg och senare flyttade ju även han och då tappade vi kontakten, som är rätt naturligt att man gör då man flyttar ifrån stan till en annan. Men vi bor ju för all del inte långt från varandra i dag igen heller. Vi flyttade åt samma höll båda två.

Pluppis, får väl se om det blir någon kurs framöver som inte är så j**a långt bort. Eller om Elisabeth tar upp honom eller någon annan. Tänkte nästan gå när Anders Åkesson var där. Men jag jobbar oftast på helgerna så jag väntar nog till sommaren när jag har semester.
*65 Hejsan roligt att se dej här på Ön. Jo det var en helt underbar helg, Vilka energier vi hade på kursen? Härligt gäng.
Själv så är jag helt slut haha skulle behöva en vecka semester efter kursen. Nog blir det fler kurser för mej också, har fått mersmak på detta,
Kram Tina

#68 Pluppis, eller min kära syster har rätt.
Jag var dock ingen direkt tvivlare när vi möttes upp i Södertälje.
Det jag var intresserad av att hitta var en förståelse över det som jag själv har upplevt - utan att jag har sett något.
Saker har försvunnit, jag vaknar mitt i natten att någon sitter på sängkanten och smeker mig över huvud o rygg som jag vore ett barn.
Mitt förstånd sa att jag inbillade mg allt men jag ville följa upp det hela.
Jag talade om för Jörgen att jag var helt novis och inte deltagit i några cirklar eller möten. Hans kommentar var att det bara var bra.
Inför den sista övningen vi hade sa Jörgen att bara 0,0003% av tidigare deltagare inte hade blivit berörd, något som jag snabbt inflikade med att jag nog , tyvärr, skulle försämra statistiken för honom för att jag var så novis.
Han bara skrattade och sa - Vi får se…
Efteråt var jag nog en av de mest tagna deltagarna denna helg. För det jag fick vara med om var otroligt.
Det var det jag menade blev som en "käftsmäll". Andarna ville visa mig att "-Det är ingen idé att du tvivlar, ha,ha" - Bekräftelsen tog mig till andra dimensioner - jag lovar. Och jag har inte landat än. Jag är fortfarande mycket tagen över det som hände.
Nu överväger jag verkligen att fortsätta detta - utan att bli ett medium. Mer för min egen skull…
Stackars dig Tina - hann du med tåget och kom du hem ordentligt?
Det blev ju till slut liiiite stressigt.
/Thomas
*73 Jodå Thomas jag han med att andas fem minuter innan jag gick på tåget, jo det blir så när man har en tid att passa. Annars hade jag fått vara där en dag till, Men slut var jag när jag kom hem.
Och min gäster från andra sidan hälsade mej välkommen hem,,,Så pass så att Anton och Hugo reagerade ordentligt, Men sen lugnade han sig.
Jag tycker att du ska fortsätta med detta och se vart det leder till kanske det leder till att du blir ett medium.
Kram Tina

Varför händer allt roligt så himmla långt från Sundsvall
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
# 76 Säger detsamma. Vore något i Sundsvall kunde jag komma. Det är bara 20 mil dit så det går ju på 2,5 timme att komma dit.
*77 Jag bor i malmö och tog tåget upp.

Hej ni som var till Jörgen!
Vet ni när han ska ha nästa kurs i södertälje?
/ Anna-Karin
Jag tror att den är i april! Värd varenda spänn kan jag lova ;o)

Södertälje 2009
17-19 april
(17 april 19.00-21.00.
Lördag/söndag 10.00-17.00).
å jag lovar att tiderna är preliminära. Han har en himla förmåga att fängsla deltagarna så att det drar ut på tiden - något som man helt enkelt inte bryr sig om…
Mer infogenom Angila Gustafsson:
Tel 070-538 81 39 eller via mail angila.gustafsson@telia.com
/Thomas
# 81 Tycker du att han drog ut på tiden??? Haha, ja det var väl bara förnamnet??
Intresserad av att hänka Syster Yster på en kurs i Avesta 1 mars? Sen vill jag gå på Trishas också.. Samma ställe… Och Anders Åkerlund.. Också hos Eva.. *ler drömmande*

#80 #81
Tack så mycket!