Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: dagensrosdagenskram
Läst 732 ggr
Choklad
0

Tack Eleri-Twinkle!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Titta vad jag har fått! Visst är den underbar! SkrattandeDu Eleri..så mycket underbar magi det är i den!

U R us

Eleri-Twinkle
0

Kyss Var så god fina Choklad!!!*varm* Jag tycker själv väldans mycket om den där. Så härligt när målningarna hittar sina hem och att de kan hitta flera hem oxå*ler*

Dance
0

Underbar målning, trolskt, sagolikt, mystiskt, väldigt avkopplande att titta på, härligt arbete Eleri-Twinkle, hälsningar Silja

Kvaser
0

Grattis Choklad !

Den var verkligen fin eller rättare sagt härlig, full med mystik =)

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Ina123
0

Härligt Chocklad med en sån fin målning och visst är Eleri en riktig solstråle här på Ön! Glad

Eleri-Twinkle
0

Goa ni ärKyss

Choklad
0

mm javisst är hon..jag är så mallig för att jag har en så fin målningSkrattande

U R us

Playja
0

#6.. Du ska helt klart va mallig!  Skrattande Det där är en av mina "favisar" av Eleri!

Jennie-S
0

Men så vacker! Känner sådan mystik i den samtidigt som den ger ett lugn.. jätte fint!

Ayena
0

Den är underbar! Har inte sett den förut ju!

Kyss

Mads
0

Underbar !!!
Kram

Amor Vincit Omnia

Eleri-Twinkle
0

Den finns inne i mitt galleri under albumet "Konst till salu" *ler*

Tack snälla allihopKyss

Mads
0

Åh var precis inne och tittade på dina alster…såååå fina. Så nu ska jag spara lite dinero och sen kommer allt en beställning. Vi flyttar ju snart och då kommer jag att ha massor med tomma vita väggar som ska pyntas med vackra ting Skrattande

Amor Vincit Omnia

Eleri-Twinkle
0

Kyss Det ska bli en ära att få pryda en vägg med ngt från min skapareanda MadsSkrattande

snurro89
0

Jag vill ha en sån tavla jag brukar inte alls gilla tavlor men DINA eleri är så magiska och vackra och fyllda med energi Väldigt vackert Vill ha sånna tavlor när jag flyttar hemifrån Och bor ensam:D

Eleri-Twinkle
0

#14 Vet du Snurro, den dagen du flyttar hemifrån så hör du av dig så ska jag måla en fin inflyttningstavla till dig*ler*

STOR kram på dig*ler*