Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmeditation
Läst 1357 ggr
Tesa66
0

Änglakram?

När jag mediterade för några veckor sen hände något så härligt.jag har ofta fått kontakt med 3olika "figurer" har även fått ett o annat visdomsord till mej under meditationerna.Den här gången kändes allt annorlunda.Plötsligt försvann allt ljud,jag blev på helspänn och kände hur jag sakta blev omfamnad av något mjukt och ömt.Det var en helt otrolig känsla som jag aldrig kommer glömma. Jag grät en skvätt,det kändes så fint.

Tesa

Elisabeth-J
0

Dessa upplevelser är enorma, vad härligt att du fick en sån varm kram :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tesa66
0

Ja,det är ett minne att ta fram de dagar livet känns tungt och jobbigt.Det piggar uppGlad

moonflower
0

Upplevde en gång en härlig händelse som jag aldrig glömmer…

Det var sent på kvällen och det var läggdags. I det gamla trähuset, där jag bodde, var det rått och kyligt, sängen var kall.  Värken var svår och jag var stel i hela kroppen. Kände mig faktiskt ganska vissen.

När jag tillslut somnade  kände jag mig helt plötsligt varm, och totalt underbart smärtfri och jag kunde tänka "vaket", jag såg ett suddigt rum full med glada och bekanta ansikten och hörde prat där de sade mitt namn bla, stämningen var väldigt varm och hjärtlig och kändes ända in i själen och hjärtat på mig.

Plötsligt "kastades" jag därifrån och jag blev ledsen för det jag  ville stanna kvar! Fick en stark känsla av kärlek och att det inte var dags ännu…!!  Ett minne för livet…!!!!

mommo
0

Ja. Jag har också under en Meditation en gång upplevt att jag fick en änglakram. Kändes bara som om någon kom bakifrån och omfamnade på ett mjukt och kärleksfullt sätt.

Det skedde vid ett tillfälle när jag som mest behövde det. Jag tror att det är då det kommer.

Britt-Marie
0

Vilken härlig känsla, känner att jag skulle behöva en sån nu. Men jag har också upplevt härliga känslor en smekning mot min arm eller som en omfamning.

Kram

[Jeremina]
0

Visst är dessa upplevelser så underbara?….Glad