Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: dagensrosdagenskram
Läst 843 ggr
Eleri-Twinkle
0

SÅ innerligt tacksam....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag vill så hjärtans gärna få tacka er alla här på ÖN som stöttat och stöttar mig "i" min konst och måleri. Det är så MYCKET pga av ER som jag inte bara fått tillbaka inspirationen att skapa, utan även fått självförtroende och kraft att fortsätta. Jag önskar att jag hade kunnat träffa var och en och få krama och er och berätta och visa hur mycket det gör för mitt hjärta och min själ!Kyss

Men eftersom vi inte lever i en tid där man kan "zappa" sig runt till alla, så vill jag ändå tillägna alla mina underbara konstbeundrare och allmänt härligt stöttande medsjälar denna vackra låt.Detta är budskapet ni gett och ger mig!!!

*KRAMAR*

Kvaser
0

Ååå vilken fin låt….är det Il´divo m.Celine?

*Ger dig en värmande kram*

Det är därför vi finns….vi finns för att stödja och uppmuntra varandra när det är som svårast….men även för att tala direkt från djupet av våra hjärtan.

/M

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Eleri-Twinkle
0

Ja, det är det*ler* Den är gudomlig och för fram ett sådant vackert budskap*varm*

ÖN är fantastisk på det viset, den (ni, vi) når fram till den lilla"stora" människan*ler*

Jag kan inte tacka nog*ler*

Trisha
0

Datorn jag lånat här grejar inte det här, så tyvärr kan jag inte lyssna på låten.. suck. Men til dig Eleri vill jag säga en sak:

What you give is what you get! Kramis på dig ängel!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

LindaaaH
0

Kommentararen är borttagen pga kränkning.

//Elisabeth

Eleri-Twinkle
0

#4 Alla tycker vi olika Linda, ha nu en bra dag och upp med hakan:-)

Eija
0

Tack Eleri….är glad att få vara en av dom som ger dig inspiration….men du skall veta att du är så duktig själv……

Tack oxå för låten den är så vacker….

Kommer kramar från mig…

#4. jag förstår inte dig LindaaaH, vad är det som är fel…tycker bara synd att du är så himla negativ…Du kan väl pm:a mig om du inte känner för att prata öppet….

kram

Eleri-Twinkle
0

Det var det minsta jag kunde göra goaste Eija*Kramar ooom*

Choklad
0

ÅÅÅ så vackert! Du är en EleriTwinkle ängel! Kram till dig!

U R us

Choklad
0

Vet du Eleri..det finns dom som kan uttrycka sina känslor på rätt sätt, som  Du när du målar dina vackra tavlor och gör oss andra glada för vi får se dom…tack för att jag får se dina vackra tavlor! Stor kram till dig!

U R us

Eleri-Twinkle
0

Tack fina Choklad, detta har kommit att bli en sådan stor glädje i mitt liv och att konsten når ut ocg kan ge fina energier tillbaka är mer än jag någonsin vågat drömma om*KRAMAR OM*

Ina123
0

Du ger oss så otroligt mycket med ditt skapande Eleri och att vi får ta del av det, så tack att du finns du vackra ängel :) kraaaamaaar

azlan
0

Mycket vacker musik …. känns skönt att vandra efter den .

sweethoney
0

Du, min vän, har något mycket speciellt. Det du ger är så otroligt värdefullt, i alla fall för mig. Dina tankar och ord är som en varm stöttande hand när tvivlen kommer rusande. Din insikt i det du har sagt till mig skänker ro till min själ.

Jag vill att ni andra här på Ön ska veta att Eleri är en av de mest varmjärtade personer jag någonsin träffat på. Hon har ett mycket stooooort hjärta! *ler*

*Varma tacksamma kramar*

Amor vincit omnia

Eleri-Twinkle
0

Fina Ina123, tack goa du*Kramar på*

Sweethoney Nu blir jag riktigt rörd och jag som precis satt på eyeliner*ler* Tack snälla, varma du…jag hoppas du vet att du är mkt speciell för mig med*värme*!!!!

BabyDragon
0

Det är jag som tackar dig Eleri, du inspererar med din inspiration ;)

Eleri-Twinkle
0

*KRAM* :-D

Marina2
0

Kram på dig Eleri!

snurro89
0

Gud vad fin låt Ps. Du målar som en gud Ds.