Års horoskop
Nu är äntligen års horoskopet uppdaterat på Twice. 
En länk som varit uppe tidigare.
Så jag vill bara flagga lite för att man kan läsa det om man är intresserad..
Ops…länken fungerar inte…
Tack Tant Alma!
Finns verkligen mycket intressant att läsa där.
Vet inte det jag
Mitt år såg inte alls bra ut.Kanske hoppa över 2009 Vänta in 2010!! bättre lycka då
.Men åt andra sidan,så är det väl som vanligt,mest problem
Vågen

Tack,den var jättebra!
#4 Du får koncentrera dig på vad du vill ha ut av året! I stället för det du inte vill ha ut av det. Då blir det kortare avstånd mellan det roliga och positiva.
Universum förstår inte negationer…Tänk på hur du vill ha det.
Ur något mörkt kommer alltid något gott sägs det.
Du kanske får lära dig en massa bra saker som vi andra missar.
med ljus och värme Alma

Tack, springer dit på en gång…
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Tack!
Jag skall kika in där med en gång…
Oj oj oj… det där horoskopet ska jag glömma direkt. Onödigt att tänka på så mycket elände som det stog om i mitt. Måste komma ihåg attraktionslagen! Det som jag tycker verkar värst i mitt är att det ska finnas släktingar som inte kommer att vara ärliga mot mig. Att jag inte ska ha så bra ekonomi, eller hur det nu stog, det kan jag iallafall påverka till viss del. Jag är våg.
Det är ju tur att man inte tror på horoskop
För då var det som sagt bara att gå i ide' 2009..
Men vi vågar är ett segt släkte
#10 Yes…
Oj vad bra mitt lät då,får hoppas det stämmer till viss del åtminstonde 
Tack för tipset.
Kram
Amor Vincit Omnia

Den var skoj o läsa!
Ne, mitt stämde inte alls. Jag måste ha vuxit ur mitt stjärntecken.

Oj så kul och intressant! Tack! 
Gjorde för ett antal år sedan ett horoskop där man basera sig på datum,tid och plats.Den beskrev min personlighet mkt bra. Men däremot hur det kommande året skulle bli,var noll.
Men nästa på pricken,när det gällde min pesronlighet

Jag får ett spännande år enligt horoskopet 
Under 2009 kan du uttrycka din originalitet, i första hand i yrkeslivet, där dina egenskaper och dina kunskaper kommer att bli erkända. Du får dock under året inte göra några drastiska förändringar eller fatta några drastiska beslut, eftersom de kan påverka ditt liv på ett avgörande sätt. Du hjälper gärna andra människor under året. Om du har ett förhållande kommer du ändå att flirta med många andra. Du har mycket energi som du behöver ge utlopp för och detta kan påverka dina inre organ.
Ska vara mitt horoskop för året jag är skorpion fyller år i november
Stjärnorna kan bli fientliga för mig i år. Jag kommer att vara irriterad o det kanske blir någon resa för mig. Låter inte så kul, men sådan jag är stämmer ganska bra tycker jag.
Såg en sak. Dom har ändrat datum på skytten. En dag tidigare så nu är tydligen min dotter skytt oxå. Hon är född 20 nov o har tidigare varit skorpion men där står oxå att skorpionen är till 23 nov. Hur ska det vara? Vilka datum är rätt.