kontakt
I tisdags hälsade jag på min son utanför hans jobb….sa till gubben att jag måste sätta mig i bilen…jag började där sjunga: everybody loves somebody sometimes…av och med Dean Martin ni vet..
I alla fall sonens arbetsplats var tidigare långvårdsklinik och min pappasmormor låg där och dog där…helt plötsligt utanför huset i tisdags hade jag henne, hennes två döttrar varav den ena var min farmor samt hennes två söner hos mig i bilen….alla finns på andra sidan…
Visst var det vackert…jag blev såå varm och glad och jag sjöng…det är lite si och så med sångrösten bara….
Vilket härligt möte 
Jag tycker om den låten.
Kram
Amor Vincit Omnia
Jag vet att farmors bror älskade Dean Martin och han var den som hälsade på sin mor varenda dag under alla år hon låg där…han var sin gamla mor så trogen…vi var alla till henne minst en gång i veckan för du ska veta att i min externa familj har vi alltid varit såå kärleksfulla mot varandra och brytt oss om varandra….
Denna man farmors bror var det just jag som hittade honom död i sängen och han har sagt från andra sidan att han valde just mig för att jag alltid brytt mig så mycket om honom….han brukade säga när han levde: Att du vill gå arm i arm med en gammal gubbe?!
Jag svarade honom: Då är du min gamla góa gubbe och inget negativt i det…
Ja..men dom får skylla sig själv när dom sänder sånger till oss..så det så…
U R us
#3 javisst….fniss!

Härliga upplevelser du har, Jeremina!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Jag har så många upplevelser så jag hinner inte sova…jag sitter också och skriver mycket och ska snart skriva två artiklar till Hera på relation iFokus samt en bok kanske om mitt liv eller så…..JS!
Mina upplevelser har för närvarande helt avstannat, är nog för att själen måste hinna ikapp kanske..balans är ju viktigt 
Amor Vincit Omnia
#7 Ja d tror jag också…det är som en ketchupflaska ibland…antingen så händer allt på en gång ..eller så är det helt tyst. Det är skönt att få vila mellan varven
U R us
Jag ska försöka vila idag när vi får besök men det blir bara det andliga…fast det bestämmer jag inte alltid själv ju…hi…hi 
Är de inte everybody hurts sometime?
#10 Du tänker nog på låten med REM den heter Everybody Hurts.
Dean Martins är som Jeremina "sjunger" 
Aha lät nästan likadant
#10 Nej som Manda29 skriver är det Dean Martin men den du menar är såå fin Everybody hurts med REM den spelade jag mycket under 90-talet när mina pojkar bodde hemma och det var mycket MTV på tv:n hemma….nu vill jag höra den igen….åhhh!
Annars hade Dean Martin en sån fin sångröst….kram Jeremina!