Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 2580 ggr
Ciiilan
0

Spökar i Huseet !

det e som att i mitt hus så spökar det .
när man har sovigt så har tv stoppas på,
garderobsdörren öppnats,
Mina katter brukar bara titta efter ingenting! fasst som om det e nått där. kankse rakt in i bokhyllan!
Min syster anna ser ett spöke i sömnen och när hon vaknar så är det fortfarande som om det är där.
("katten kollar efter vars den går då")
+ att vi bor nära kyrkogården! allting spökar.

bettis69
0

Ja katter ser och känner mer än vi människor gör. Andar kan också invadera ens drömmar. Det är väl för att man är mer öppen i drömmarna på nåt sätt.

Pyssla
0

ja CHIT! hände här om dagen.. det var nedsläckt i vardagsrummet och jag sätter mig vid min katt i soffan. då lyfter hon huvudet tvärt och enstirrar jättelänge rätt ut i luften. Det var VERKLIGEN som hon tittade på någon/någonting. hon hade Stora ögon, huvudet stelt och kroppen stelt. Jag såg ingenting rakt fram där min katt stirrade åt. Efter ett långt tag ropade jag på henne och då vände hon bort huvudet. och jag såg hennes ansiktsuttryck och hennes blick och det var ett uttryck som jag kände igen från en människa.. kan inte riktigt förklara.

Pyssla
0

Det har hänt flera gånger med att min katt stirrat ut i luften.

luxplyr
0

Ciiiilan du kan ju ta kort på kyrkogården och visa den.

också kan du ta kort inne i huset så kan det fastna Orber i bland, också kan man gjöra ett test.

man kan ha en kamera på inspelnigs läge en stund i ett rum där du vet att spöket brukar vara, och sedan är man inte i rummet på en stund.

och sedan kan man titta på kameran i gen om något har fastnat någon ting, det va kan vara ett bra test.

LinnB
0

Mina katter brukar också se saker, men jag vet att det bara är släktingar som är och hälsar på, så. Men läskigt är det!

Skulle också vilja se bilder, skulle vara kul om du fick med någon orb eller något eftersom att det verkar vara så mycket aktivitet.

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Pyssla
0

Det lät väldigt intressant det där med att ta kort.. men om man inte ser något spöke själv på riktigt så blir det väl inte något på  kameran?

LinnB
0

Jodå, det kan det bli. Man kanske inte fångar själva spöket som en gestalt, men man kan fånga så kallade Orber på bild. Kolla runt lite här på forumet så kan du läsa mer om dom. Finns massa bra bilder också Glad

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Liiza87
0

Katterna känner av om det är något, det spökar hos oss, men jag har lärt mig leva med dem:) de har då inte ställt till med några problem än :P

Pyssla
0

Det var en natt som det var som att jag drömde att jag var vaken.. det var så verkligt. Jag låg i min säng och såg ett spöke komma ut genom garderoben i mitt rum. Jag blundade och låtsades sova för att spöket inte skulle märka attt jag vaken. efter han åkt över golvet bit för bit så kikade jag på honom. sedan stannade han och tittade på mig . sedan åkte han ut i hallen, sedan kom han tillbaka och kom närmare mig. Sedan blev det lite mera osanolikt som en dröm..han frågade mig om jag kunde hjälpa honom. han bad mig. och sa att jag var den enda som kunde se in i hans liv som han levde och rätta till något.

Jag kände hur jag frös över ryggen under drömmen.. men jag tror täcket hade åkt bort från ryggen .  när jag vaknade blev jag helt häpen. det var någon gång i höstas som det här var. Jag kommer ihåg den så tydligt.  Läste i en bok att spöken eller andar som bott i ett hus, kan komma fram till nya som flyttat in för att se vilka det är

snurro89
0

Min hund brukar Titta rakt ut i luften Men jag ser inget sen springa Dit Jag vet inte hundrasen e ganska orolig av sig kanske bara lyssna till något ljud men det var verkligen som Hon såg något:O

snurro89
0

Jag tror djur kan kommunicera bättre med andevärlden än människor

snurro89
0

Och barn..

snurro89
0

SkrattandeGlad

Ciiilan
0

okej ..  det e ganska läskigt!.. .