Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 1154 ggr
[Jeremina]
0

En stor brasa

Idag for vi en sväng till Strömsund…strax efter Hallviken ner mot skogen såg jag helt plötsligt en stor brasa och ropade det till gubben…just som jag sagt det såg jag att någon riktig brasa var det inte..vad betyder det?

Några gissningar av er som bor däromkring men ni andra är också välkomna att komma med kommentarer…JS!

[Jeremina]
0

Någon som vet då om vad en stor brasa betyder och jag menar inte rumpa Skäms…ha ha…kom igen någon. Ni behöver inte bo här omkring..Tungan ute

God kväll på er alla JS!

[GunillaF]
0

Det finns två Hallviken däromkring. Om det var Hallviken där flygfältet ligger så kanske det var något som hände där?!

[Jeremina]
0

Det var mitt i skogen och nedanför jag tror Östra Hallviken…

squaw
0

Flörtdet som jag tolkar det som eld brasa betyder lycka
nåt som går i uppfyllser
annars kan det vara något som hänt där…
hoppas det ger dig något kram squaw

squaw
0

Flörtdet som jag tolkar det som eld brasa betyder lycka
nåt som går i uppfylleser
annars kan det vara något som hänt där…
hoppas det ger dig något ….kram squaw

Knny
0

Det kan kanske vara ett platsminne.
Sår du något skimmer i luften då du såg brasan?

Frejzan
0

Har ingen aning. Jag har ju inte bott längre än 2 år häruppe så jag vet inte om något hänt där. Men det är inte otroligt att det är något som brunnit där. Kanske en majbrasa Skrattande

Skämt åsido. Kan det vara någon husbrand. Flygfält, finns det där? Har jag inte vetat om isf.

[Jeremina]
0

#6 Nej…jag såg inte något skimmer alls utan brasan flammade upp och bara försvann…..jag har bekanta som bor där ovanför och deras barn har kontakt med ett av mina barn som hade en avgörande tvist som skulle redas ut….i onsdags redde dem ut problemen så jag tror att squaw hade rätt om en dröm som går i uppfyllelse…

Min son mår kanon efter att problemen retts ut och det gör det andra barnet med…jag skriver barn fast dem är ju vuxna men ändå våra barn…

Det kan verka kryptiskt men jag kan inte skriva om vad saken gällde…men svar har jag fått nu och är såå nöjd..kram JS!

ZorroR
0

Hat? Någon kommer att göra något, någon som är full med hat?