Guider
Tänkte göra en ny tråd i samband med en annan angående att få kontakt med sina guider. Hur och när mötte du en guide första gången? Har du fått kontakt med flera av dina guider och hur har du upplevt dessa möten?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hej
En gång när jag kände mig vilsen och satt och mediterade träffade jag en liten munk som gick framför mig och ledde mig på en stig.
han bad mig sätta mig ner och känna lugnet. Han gav mig styrkan att fortsätta på denna för mig så ensamma väg.
Men den kraftigaste gången jag träffade en andlig guid var när jag kommit till en punkt där jag ville veta om detta var min väg då kom gabriel och visade mig en stor motorväg, jag hade just innan sagt det är ingen i de att du visar mig en stig för det tror jag inte på jag vill rejält veta om jag ska fortsätta denna väg. ja vad ska man säga man kan bara vara tyst och le.
känslan efter mötena är en oändlig kärleks känsla man blir uppfylld av en energi som är högt vibrerande.
Jag hoppas alla får träffa sina guider och känna sig så oändligt älskad som man är.
Namasté 3oin
Första gången var när jag mediterade till en guidad skiva(faktiskt din) dök det upp en utomjording av det vanliga slaget och varje gång jag satte på skivan hände samma sak.Jag blev arg på mej själv och trodde jag blivit påverkad av dotterns evinnerliga prat om utomjordingar som jag är såå less på att höra så jag gjorde allt för att tränga ut den bilden med den påföljden att det gick inte att meditera, jag kunde helt enkelt inte koncentrera mig.Jag fick rådet att accptera honom och sedan dess är han med mej och några stycken till. Här kommer till dager att man inte behöver vara vacker för att vara god. Vissa av dem är verkligen fula.:))
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
hur vet man att det ens guide man möter? Jag såg en liten asiatisk man sist jag mediterade ..han var snäll och glad..själv var jag en liten flicka som satt på ett lotusblad i en liten sjö..
U R us
Kalla på din guide, be att få se honom.:)
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Har gjort en guidad Meditation och
min guid skulle heta Epidesiusta.
Jag tror inte att det kan vara ett namn på en guid 

Själv har jag bara sett min guide i form av en energi *Purpur el violette* Lite svårt att förklara…..
Men ur den lade han sina händer i mina…för att sedan ta mig med på en tur, jag sent ska glömma….
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.