Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 1699 ggr
linhof
0

killar i hårbotten

Sitter här och njuter av att få vara medlem på ett sånt härligt ställe som ÖN Glad

Läser tråden om inre färg och fundilurar lite…. kollar in en länk om olika chakran och läser om rotchakrat (känner mej halvblåst, då ja kan nada om chakran)….. Färgen röd….

Älskade röd…. djupt vinröd helst Glad En färg jag alltid älskat och mår underbart av…. och läser om vad den är o står för…

OCH DET STÅR OM MEJ!!! Det är jag…hela vägen Skrattande

När jag ser detta…. så killar/klappar det i min hårbotten….. Någon klappar på mej Förvånad eller rättare sagt… det KÄNNS så…

Känns så….hmmmm….bra! Rätt….på alla sätt o vis… och det känns tryggt….fullt av kärlek…. bekräftande

Tack….

linhof
0

men snälla nån!!! nu händer det konstiga saker här…. det "vibrerar/gnuggas" på mitt databord!!! Förvånad det nästan pulserar… jag kan bara höra det inte känna och nu har jag letat efter en naturlig förklaring men kan verkligen inte hitta nån… vad e det som händer???? hua!

linhof
0

Puh! hittade källan till ljudet….. inget övernaturligt där Skrattande känns bra…. Har ju inte märkt så mycket på länge för jag mått/mår dåligt och blev liiiiite skraj att allt skulle komma på en gång nu, då jag faktiskt mår bättre…..

3oin
0

Hej För mig pirrar det i håret när jag får andlig kontakt.

Namasté 3oin

millis
0

Samma sak händer mig! Ofta på kvällen när jag lagt mig till ro, upplever ett intensivt pirrande i hårbotten och känner mig trygg. Vill gärna tro att det är någon som klappar mig på huvudet… Glad

Ayena
0

Detta med killande i hårbotten har jag upplevt under många år. Det känns som en stor humla promenerar omkring uppe på huvudet. Det kan vara din andliga guide som meddelar sig!

Soffe
0

När jag för en stund sedan skickade healing så kändes det som att en liten spindel kröp på min kind..

BabyDragon
0

För mig bukar de kännas som att någon klappar mig på armarna när ag ska sova ibland å jag känner andlig närvaro.

#6 Låter läskigt

Soffe
0

#7 Nä inte läskigt.. Det bara killade till lite..

BabyDragon
0

Skrattande

TantAlma
0

Den här länken hittade jag ibörjan av min tid på ön, den är bra då kan man se olika symptom och man behöver inte bli rädd eller springa till doktorn..i första taget Flört

[http://www.ashtarcommand.net/group/skandinaviensvenordan/forum/topic/show?id=1985014%3ATopic%3A1174](andligt uppvaknande)

[](andligt uppvaknande)

Kerstina-61
0

Mitt "kännetecken" då jag har kontakt med andevärlden t.ex vid seans…då blir min vänstra ansiktshalva lite förlamad och det pirrar väldigt mycket vid näsroten på vänster sida

#10# länken funkar inte…i alla fall inte hos mig.

Kram
Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

linhof
0

#5 precis så känns det! som en humla!! Skrattande

Den där "humlan har klampat runt på mitt huvud till o från nu ett par dagar… och jag försöker lyssna inåt. Ibland känns det som jag nästan når… det liksom "dallrar"…. men sen e det stopp.Obestämd

men det kommer nog… snart. Min hund jag hade en gång har börjat komma tillbaka… så jag tror att min låsning börgar släppa, sakta men säkert Glad

Kram och väl mött Linda

Britt-Marie
0

Det killar i min hårbotten nu i skrivandets stund. Så gör det ofta då jag sitter här och är inne på ÖN. Igår kväll då jag lagt mig så var det som om någon strök över mitt hår.

linhof
0

Nu funkade länken Skrattande

TantAlma
0

# 15 Tack…. jag tycker den är bra…

Kerstina-61
0

Tack för länken, "tantAlma"!Glad

Kram
Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

[Jeremina]
0

#5#6 Kände såå väl igen mig med det att humla i håret och spindel på armen…klockrent…hej förresten Soffe…kram JS!

BabyDragon
0

#13 Tack för länken :) känner igen så mycket därifrån. Ända sedan från barnsben. Men jag har inte "det" på hela tiden utan det kommer lite då och då utan att jag kan påverka det. Andra verkar mest ha svårt att stänga av :P

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[Jeremina]
0

#20 #21

Och? Obestämd

Choklad
0

# 20  21 Det känns inte som att det är en klåda, utan som en mycket lätt beröring just precis på hårstråna….precis som när en insekt kliver på ens huvud…det kittlas..blev du rädd?FlörtFörsta gångerna jag kände det trodde jag att jag var knäpp..men sen fick jag veta vad det är ….så är jag varkens knäp eller rädd längre. Nu känns det bara lugnt och tryggt när det händer

U R us

[Jeremina]
0

Låter mycket bra…Glad

Britt-Marie
0

Idag när jag låg och vilade och lyssnade på min avslappnins CD så pirrade i hårbotten hela tiden och ibland kändes som om någon blåste på min vänstar kind.

Kvaser
0

Mycket bra och intressant artikell..

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Bersel
0

Jättebra att jag/vi  som inte kommit så långt får ta del av olika "symtomer" på att man är på rätt väg!!

kajsa-kavat
0

Jag har inte kommit någonstans inom det här området. Men jag har många gånger känt att "någon" killar mig i håret när jag sitter framför datorn. Men aldrig reflekterat över varför, utan bara kliat mig och låtit det vara.

linhof
0

Tant Alma: Tack igen för en jättebra artickel Glad När jag läste den så insåg jag att väldigt mycket av det upplever jag… inte hela tiden o inte allt på en gång (självklart Flört) Men just det där att få uppleva det…. Det är så häftigt. En sån bekräftelse på att det man upplever faktiskt kan ske… att man inte är inbillningssjuk.

Så….. TACK Glad

snurro89
0

Kände igen mig med det att humla i håret och spindel på armen känns så nu Och iskallt e de Lite Läskigt Faktiskt..

Britt-Marie
0

Tant Alma!

Tack för en jättebra Artikel, man känner igen mycket i den.

TantAlma
0

Tack! Jag såg som sagt länken här tidigare och har haft användning för den själv.

Och eftersom man kan få alla möjliga symtom och beröringar kan den vara bra och lyfta fram igen.

Kul att ni blev så glada

Alma