Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: foton
Läst 1339 ggr
fantasicrazy
0

ansikte el vad?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

lägger in denna bild o så tänkte jag höra med er om d är nån som sehör ett ansikte vid benet som man ser i bild? jag ser ett ansikte där nämligen.. el är d helt galet d jag ser… är ju massa vita streck o grejjer där me.. ja vad är detta?

tacksam för svar!

mvh linda

[GunillaF]
0

Jag ser inget ansikte. Jag undrar om det är reflexer från ett fönster kanske.

fantasicrazy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ok.. men då skickar jag samma bild fast att jag ritat ut ansiktet så kan du jämföra me den andra bilden?

[GunillaF]
0

Jaa, nu när du fyllt i konturerna syns ett ansikte men jag tror att det "bara" är vanliga veck som det blir på jeans. Sorry. Det finns kanske andra här som ser något. Alla har kanske inte klivit ur sängen ännu men längre fram i dag får du säkert flera svar.

Flört

luxplyr
0

jag kan se ansikten vid barnets ben både på vänster och höger ben.

fantasicrazy
0

ok… vid barnets ben vet jag inte, men däremot vid d vuxnas ben ser jag ett ansikte.

luxplyr
0

om man tittar noga så kan man se små ögon.

snurro89
0

det är inget annat än en bild som blev lite suddig för han rörde sig o då seru ut så xD

snurro89
0

trorjagxD

Singolite
0

Om man fotograferar någon som hastigt rör sig så blir det lite suddigt och otydligt och det kan uppstå olika fenomen på bilden då. Jag har zoomat bilden, kollat noga men kan inte upptäcka något ansikte där du visat. Jag tror att det är som andra säger veck på byxorna och då personen samtidigt rör sig så flyter dessa sträck ihop något och det går att urskilja både det ena och andra då om man vill. Det enda jag hade kunnat tänka mig om jag skulle tro något i denna bild är det som är mellan pojkens huvud och den vuxnes ben, alltså snett bakom pojken i samma höjd som hans huvud. Ser nästan ut som ett ansikte snett bakom honom med samma storlek på huvudet som han själv. Men det kan vara hans egna huvud som speglar av sig i kameran och det blir dubbelt på bilden.

tong
0

De här brukar vara min specialite, men såg inte något… men efter att du märkt ut så såg jag absolut ett ansikte.. spännande det här.- må väl

Knny
0

Ja det måste vara en kopia av barnets ansikte du har upptäckt.
Lite konstigt hur det har hamnat där.
Ansiktet vid benet kan jag inte se.

Singolite
0

Då uppfattar vi detsamma då. Ja konstigt att det kan ha hamnat där, men tror att hela bilden har blivit dubbelexpoterat p.g.a en häftig rörelse, behövs inte mycket för att det ska kunna bli så.

TantAlma
0

Jag ser inget men känner hu soloplexus sätter igång så det känns som något var med på bilden. Kan inte dock sätta fingret på det.

Alma

Eija
0

Jag kan oxå faktiskt se ett ansikte där vid den vuxnas ben, och tycker att dragen är lite åt pojkens som sitter där….

Mysko bild iallafall, varför skulle det inte kunna vara någon som är med från andra sidan….om du känner så, så tycker jag att du känner rätt…..

kram/Eija

Britt-Marie
0

Jag kan tyvärr inte se nått. Men gå på din egen magkänsla, det brukar vara den rätta.

Jag känner ofta att någon är med mig från andra sidan. I Fredags kväll då jag kom in i mitt sovrum så kände jag min fars doft väldigt tydligt.