Flicka bortgift
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Kunde tänka mej att det hände där. Jag gissade på något av arabländerna först där samma saker händer.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mina tankar om det här är att dessa barn borde ju bli ordentligt skrämda om vuxna säger att dom ska gifta sig med en hund för att hålla borta onda andar 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Det är så vanligt i avskilda byar så jag tror inte dom reagerar eller förstår. Det händer också i små svårtillgängliga byar i sydamerika.
Djuren drar åt sej andarna enligt tron, hon kommer antagligen inte se den så mycket då den springer lös.
Ja, jisses jag vet inte ens vad jag ska svara på det där!!!!!
Kanske var och en blir salig på sin tro. Tycker bara synd om tjejen. Kommer hon någonsin få gifta sig på riktigt då tro????
Ja, jag säger då det….men egentligen så fick ju jäntan en hundvalp, fast på ett märkligt sätt….men då kanske denna lilla sötnos blir väl omhändetagen under sitt liv….
Eija
Jag hittade också en konstig häromdagen som jag länkade. Det handlade om en get som sitter fängelse. Dom säger att det är en trollkarl som har förvandlats till en get för att komma undan poliserna.
#4 Efter ceremonin släpper dom hunden som alltid brukar vara en vildhund och hon är fri att gifta sig med vem hon vill.
#7 Tack Christine!
Så bra då var det ju inte så farligt som det lät från början då.
Skönt.

Aftonbladet hade en artikel om saken
Vi skall komma ihåg att den västerländska spirtualismen i sin nuvarande form är rätt ung. Frågan är om vi kan fördömma och peka på fel i de österländska kunskaperna om andra sidan.
Hur skall vi kunna avgöra vad som är rätt eller fel. Det går väl inte bara säga att man skall lyssna till sitt hjärta eller intuition? I så fall kommer vi komma fram till olika rätt och fel?
Fred & frid!