Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1116 ggr
tong
0

andlig vägledare?

Hejsan.

Jag tänkte höra om det finns någon här som kan hjälpa mig med en undran. Det är så att jag har en vän vid min sida (inte levande), i varje fall kan jag allt som oftast se honom, han är mörk och har en bred mustach, kan tro att han levde på 20-30 talet. Så länge jag kan minnas har han alltid varit med mig men nu på sistonde har jag känt honom tydligare. Så till min fråga är det någon här som kan berätta mer om honom för mig? om det är något han vill eller om han har något budskap till mig? Tackar på förhand. Mvh. Tong.

tong
0

De som e så lustigt är att när jag skrev detta inlägg så är han borta igen, fast jag vet inte för hur länge. Vem är han? och vad vill han? Han kanske inte vill just något?

Men om någon kan känna något så står jag öppen för att lyssna.TackGlad

luxplyr
0

försök att ta kort på han nör han vissar sig vet ja.

tong
0

GladJa… Fast han visar sig inte på de fotografiska viset mer i allt som rör sig omkring mig. Sen är det inte viktigt för mig att fota och se honom snarare hans budskap, om sådant finns?.Men jag tackar dig för visat intresse.

Happyspirit
0

Det låter som du haft ett möte med din andliga guide. Det mötet är så privat. Ingen annan än du och din guide bör vara närvarande vid det mötet. Du borde kunna prata med honom när han kommer. Är det inte möjligt just nu så vänta. Men tänk att det här är såå privat mellan er två. Om det är din guide så är det din bästa och närmsta vän och skyddsängel igenom det här livet. Så jobba på att bygga upp kontakten ordentligt och behåll den för dig själv.

Kram Happy

tong
0

Jag läser vad du säger "spirit" Jag tror nog att han e någon typ av guide eller dylikt.Och han har alltid känts vid mig men varför detta försvinnande, i från honom när jag klar gjorde att han fanns. Har jag skrämt honom eller varför gick han? kommer han igen? och varför e han här och vad vill han? Många frågor. Tacksam för de som kan hjälpa.

tong
0

"Spirit"Läste igen de du skrev och i min iver så svara jag nog för fort. förstår vad du menar. Tack