Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medialitet
Läst 786 ggr
Mads
0

Nu står det still...

När jag hittade hit så hade det ju under livets gång hänt hur mycket som helst med upplevelser, sen blev jag lite ivrig och ville att allt skulle hända och då stod det still. När det väl lagt sig händer mer och mer och jag kände att jag utvecklades i lagom takt. Nu står det helt still igen, kan det vara för att själen ska hinna ikapp och allt annat som händer runt omkring ?

Många gånger har jag undrat om jag själv omedvetet stänger av lite väl för mycket ? Jag har en oerhört stark förmåga att stänga ner och förtränga om jag bara vill….överlevnadsinstinkt som jag inte riktigt kan styra..

Tacksam för era tankar ! Kram

Amor Vincit Omnia

Indiania
0

Det sägs ju att när man upplever att det är stillestånd, det är då man utvecklas.Jag tror inte du stänger av medvetet men du kanske behöver smälta en del och bara vara och att inte känna press på dig själv.Du duger som du är just nu, vila i dina tankar.

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

TantAlma
0

#1 Det kan jag nog skriva under på. Nu vill jag som mest, men får Tecken på att jag inte ska göra något alls och samtidigt tror jag på att allt kommer till en när man behöver det. Då menar jag vart efter man utvecklas.

Mads tror inte du stänger ner utan snarare väljer omedvetet hur du ska ta emot det som kommer. Det sägs ju att man har ett val i allt man gör och du svarar med att säga till dig att -Det här tänker jag inte gå inpå för min egen skull.

Det som du sedan behöver lära dig något av tar du emot för att hitta en lösning på. Man ska ju inte få mer en man klarar av.

Utsidan brukar speglas av insidan är något annat man brukar säga och det man koncentrera sig på får man mer av.

Just nu koncentrerar du dig på lugnet….Och när du sätter igång blir det en XXXXX fart! Skrattande

starcat
0

Precis så är det för mej oxå just nu. Jag var hos ett medium för ett tag sedan sen dess har det inte varit mycket upplevelser alls…

typiskt just när det började bli riktigt spännande Flört

Jag har flera gånger tänkt att Nä nu får jag sluta med allt vad rör det andliga men jag kan verkligen inte hålla mej undan utan slukar allt som går att läsa/titta på…

Jag skrev en liknande insändare för ett tag sedan och det verkar vara flera som upplevt att det tagit stopp ett tag men kommit tillbaka med starkare upplevelser. Vi får vänta och se Glad

Kram!

Trisha
0

Kan bara skriva under på det ni skriver här ovan. Ibland är det till synes stillastående, när det sedan tar fart igen så blir det helt underbart. Det finns ju en aspekt till av det här - det blir stillastående, man upplever nästan en stagnation och tristess till slut. Sen gör man något åt saken när det är dags igen och kontrasten blir uppenbar. För varje sådan period jag haft så har det blivit mer och mer ett djupgående beslut - varför stänga av något som jag mår så bra av??

Sen är du ju inte ett dugg avstängd när det gäller kärlekskraften, det ser vi ju här hela tiden. Och det är i slutänden det viktigaste av allt. Reagera om du börjar känna dig irriterad på andra, låg i energi, ingen kärlek till någon eller något. Då får du sparka dig själv där bak och göra något åt saken. Det kommer en tid framöver med härlig sunshine!!

Kramis till dig och ha en underbar lördagkväll!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

[Jeremina]
0

Man måste ju vila och kroppen kan nog reglera mycket…det är en finurlig sak vår kropp och själ…det går nog upp och ner med det mediala men jag tycker det är såå kul nu för jag är verkligen uppe nu..men vila du så kommer du ikapp ska du se…..lördagsgosing till dig och lillen Skrattande

Mads
0

Tackar er alla för alla kloka och intressanta tankar!

Ja, inte kan det gå i 200 knyck alltid, det skulle nog ingen orka. Jag tror kanske det handlar om att jag nu bearbetar allt som hänt under 2008 och när vi blev sjuka också så hade jag inte mer energi att ta in nytt eller nåt egentligen. Det andliga finns ju med mig hela tiden och det är helt okej att det är lugnt ett tag. Jag har ju fantastiskt nog lärt mig tålamod, så jag är lugn som en filbunke och försöker lära känna mig själv och komma till lite insikt så länge Glad

Jag tror jag håller på att hitta mitt livsbubbel igen, ni vet när man bara är sådär bubbligt glad och tacksam bara över att få finnas till. En ovärderlig känsla som jag hoppas stannar länge nu.

Stor puss & kram till er alla denna lördagsafton, nu ska jag krypa ner och slänga på mig mina hörlurar och lyssna på lite ljuv musik Skrattande

Amor Vincit Omnia