vad tror ni?
jag brukar inte orda om Orber härinne..på vissa bilder tagna i dammiga miljöer såsom stall el vind där det finns massor med "prickar"på kortet så kan jag tänka mig att det är damm el fukt,men så hittade jag ett kort taget i julas..bakom killen, i trappan finns något stort o runt..det måste väl nästan vara en orb va!?!?

puttar lite…
Har ju tyvärr ingen erfarenhet av detta, men kanske
Hoppas du får ett bra sar.
Kramiz

Jag har faktiskt ingen aning men tycker att det är jätteintressant med Orber. Många hävdar att man ska gå på magkänslan.
Jag har själv en hel del foton med Orber (eller damm/fukt?) som jag inte blir klok på om det är andevärlden som visar sej eller nåt annat mer vardagligt. 
Hoppas att du får ett mer konkret svar, jag är också nyfiken 

#2 o 3,tack för att ni tog er tid att kommentera bilden.

puttar lite till..ni är ju så aktiva här inne så min fråga försvann så det visslade om det..
En orb är det garanterat, vad skulle det annars vara?… Men om du menar ifall det är en dammorb eller en själsorb så blir det en annan fråga… Det ser rätt kart ut som en själsorb i alla fall.

#7 tack för att du tog dig tid att svara.
Det är någon med relation till personen på bilden och hon står och håller sig i trappräcket då hon känner sig yr….det här fick jag till mig med en gång…häftigt…kram Jeremina!

han har ingen kvinnlig släkting el dyl som är avliden…