Fråga till mediumen....
Hej!
Jag undrar vad ett medium menar då hon/han säger att någon har mycket ljus runt sig?
menar mediumet att det rör sig om positiva händelser som är på väg in den personens liv,el syftar mediumet på auran hos personen hon/han syftar på?
el något helt annat?
min fråga är alltså vad de menar då de säger att "någon har mycket ljus runt sig?
tacksam för svar…ps detta var i en privatsittning som mediumet uttalade detta,fast inte om personen som var där på besök utan mediumet hänvisade på en nära anhörig(levande)"vet ej om detta hamnade i rätt kategori.

Från min synpunkt sett, så är det omöjligt att uttala sig om vad ett annat medium menat. Det kan betyda att den personen behöver mycket ljus/healing, eller att det är en stark ljus person men det kan också betyda att det är något särskilt som pågår i den personens liv, då det tydligen var en annan person än besökaren som avsågs.. eller det kan betyda…
Du förstår? Om klienten har frågor vad det betydde, kontakta gärna mediet igen och be om en lite grundligare förklaring. Det är nog det allra bästa För ingen av oss andra vet ju med säkerhet vad som avsågs.
Hälsningar från Elinor
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
ok tack för svaret,förstod nästan att det inte skulle gå att få något "enda svar"på denna fråga….
personen med mycket ljus runt sig var nämligen jag så därför ville jag veta…
min mor var på privatsittning,o mediumet började av någon anledning direkt prata om mig(kanske för att det var jag som skickat dit mor)men när mediumet precis uttalat att jag hade mycket ljus runt mig så "avbröt"mor henne genom att räcka fram foton på mina 2 äldsta(bortavarande) barn,o då började hon prata om dem istället,så fick aldrig veta betydelsen av vad hon menade.
Men jag tror att det kanske betyder att något särskilt är på väg in i mitt liv…
Kanske skulle man våga kontakta henne igen för att fråga…men frågan är ju om hon minns själv,var ca en vecka sedan,o vad jag vet så har hon många sittningar mm…
tack igen.