Överväldigande kärlek
Min älskade lilla lillfis. Du är mitt allt, min livets stora kärlek. Länge väntade jag på dig och drömde om dig. Visste så länge att nån gång skulle du komma och det skulle bli bara du och jag. Nu när du är här ska jag aldrig sluta kämpa för dig, aldrig ska min kärlek till dig sina. Aldrig förr har jag velat göra så mycket rätt som nu, vill att du ska ha det så bra som det möjligtvis går. Gör det bästa jag kan för att älska dig för två så att du inte ska kännat att någonting fattas. Mitt allt, min fina lilla ängel. Tack för att du finns och för att du är min.
Från en mamma till sin lillfis ( som ännu inte kan läsa så det är väl mest ni andra som får ta del av min kärlekstext här ikväll )
Amor Vincit Omnia
Gulligt o fint med sådan moderskärlek :-) Kram
Tack vännen, jag är så störtförälskad i min lillfis helt enkelt
Kramar
Amor Vincit Omnia
Kära Madde..det gör jag så gärna och jag vet många med mig..din kärlek är verkligen evig…
#2 Ja det kan man inte gå miste om :-) Kram
Med en sån kärleksfull mor har lilla pruppgubben de bästa förutsättningarna här i livet till att förbli en kärleksfull och lycklig kille!! Varma kramar och all lycka i livet till er båda!
Jag förstår din kärlek till din Lillfis.
Så go han ser ut!
Kommer ihåg min sons doft från BB när jag ser bilden på din lilla ängel. Så ljuvligt!

Ja, Madde våra ungar är verkligen det allra bästa vi har! Mina tre är vuxna men fortfarande så nära mig. Har också långa perioder fått älska dem för två och gissa om dom fortfarande är hur lyckliga som helst över sin mammi. Jag får så mycket från mina tre älskade varenda dag, även om vi inte kan träffas in persona.
Största gåvan i livet. Och han är ju så go, din lillfis! Och du med!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
åååååå kärlek, jag vet precis hur du känner det Mads, KRAMAR till er båda!!!!
# 5 Tack !
# 6 Nej den där doften från BB glömmer man nog aldrig, överhuvudtaget första gången men får se dem.
# 7 Javisst är de det bästa & tack
!
Kramar
Amor Vincit Omnia
Det är verkligen en viss ljuvlig lukt när man tar sina barn och åker hem från BB….
Sist jag fick göra det var snart för 29 år sedan men det är klart jag har ju fått snusa på 3 barnbarn och syrrans enda barnbarn dem senaste 6 åren….
Gulligt!
# 8 Ja Eleri visst känns det riktigt gott ! Din lillfis är ju också så underbart bedårande
Kramar
Amor Vincit Omnia