Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterbarnungdomar
Läst 721 ggr
AMANDAIDA
0

Lite nervös

Ville bara berätta att jag skall på en grupp seans kl 18:00 i Borås spännande men är nervös typiskt mej jag hoppas att få kontakt med min Pappa som dog i oktober vi som åker  är hans fru och vi tre döttrar tro ni det är för tidigt för honom?

Yuffie
0

Jag har ingen aning om det är för tidigt för honom att komma, men vad roligt att du kanske får "träffa" honom! Jag hade också velat träffa min pappa så, han gick bort hastigt för 12 år sen så vi hann inte säga hejdå!

Men det borde väl inte vara för tidigt? Jag kan inget om sånt men är det inte så att vill och kan han komma så gör han det?

Lycka till! Och kram!

Elisabeth-J
0

Vad roligt! Det går inte att säga om det är för tidigt eller inte eftersom det är väldigt olika, en del tar kontakt tidigt och andra väntar ett tag men ni kan be honom att komma fram så går ni dit med öppna sinnen och inte alltför höga förväntningar då det inte går att garantera. Välkomna dom som kommer fram med sina budskap. Jag håller tummarna!

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

skrult
0

Vad spännande! Jag var till ett medium bara några veckor efter det att min mor gått över och hon kom. Hoppas du får träffa honom!

/A-K

AMANDAIDA
0

Ville bara berätta Pappa kom han var så rolig precis som han var förut Helt otroligt att mediumet kunde beskriva honom  så bra allt stämmde det var inte nervös att vara där det släppte efter en stund det blev många skratt och tårar. Det bästa är att nu vet jag att han är här hos hos.Skrattande

snurro89
0

Ingen aning om de är för tidigt Han kanske kommer kanske inte annars e de bara att fortsätta försöka Lycka tillSkrattande