Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1601 ggr
Loet_old
0

Tredje Ögat

Har känt av att mitt tredje ögat pulserar, men har inte lyckats få kontakt med andevärlden förrän idag.

Kände att någon lekte i mitt hår och fick en varm känsla,så jag blundade och fick kontakt med min avlidna mor,kändes helt underbart.

Hur brukar ni andra känna av när andevärlden vill få kontakt med er?

Som jag har förstått  det så kan man känna av kontakten olika.

moonflower
0

Måste bara säga -vilken underbar upplevelse Du fick - det är härligt tycker jag själv när man får en sådan fin kontakt.

[Vargen-J]
0

Oftast när nån vill mej nåt, oavsett om denna har gått över eller inte, så börjar jag frysa av ingen anledning alls förutom deras anledning till att ta kontakt med mej.

Ett av dom andra sättena dom försöker ta kontakt med mej är via min drömfångare, (har hänt och händer fortfarande att dom snurrar på den för att får uppmärksamhet).
Sen har det hänt att när dom besökt mej så har dom skrämt mina djur i mitt sovrum när jag sover, ibland är jag vaken ibland sover jag som en stock *ler* Skrattande

Det finns säkert fler sätt dom vill och kommer ta kontakt med mej på, men det tar jag upp den dagen då det händer Glad

Loet_old
0

Tack för svaret #2,min katt har också reagerat.Glad

[starson]
0

Jag brukar också känna av närvaron i håret, rysningar, ibland känns det som om man går in i ett spindelnät med ansiktet. När jag sitter för att länka och jag är medvetet uppkopplad känns det som om jag har en något för trång mössa på mig, sedan börjar det pirra i nacken och spindelnätet i ansiktet kommer smygande. Det beror lite på hur nära de kommer också, ju närmare desto tydligare ( för det mesta i alla fall ). Men det där varierar från person till person och från ande till ande! Det finns ingen regel som gäller rent generellt, det är sådant som man lär sig att känna igen med tiden. Nu har du ju i alla fall en känsla som du kommer att bära med dig resten av ditt liv och känna igen. Min son kommer oftast till mig med små pillningar i håret, det var så han gjorde på mig i jordelivet, ibland kommer han även med dofter som ger en minnesbild av just honom. Så var uppmärksam med alla dina sinnen.

Lycka till i framtiden på din upptäcktsfärd bland olika sinnesförnimmelser!

Loet_old
0

Tack #4, det värmde mitt hjärta.Glad

[Vargen-J]
0

Det var så lite så Glad

snurro89
0

Jag kan börja rysa till Får gåshud någon tar mig på armarna och i hårbotten Och på ryggen som små Kittliga smekningar ! Tungan ute

snurro89
0

Och känner mig kall börjar frysa:P