Är det en ande?
Jag ser en bild i mitt huvud, av en man, som liknar min farfar. Som jag aldrig träffat, men hört beskrivningen av. och Sett en Svartvit bild av han. Det har kommit upp skuggor, jag frågade pappa hur lång han var 1.80, svara pappa, Det var exakt den längden jag sett. Och det blev iskallt och massa läskiga saker händer när han e här. Och De känns som ngn står bakom mig
Jag har bett han gå och det funkar
Men vad tror ni? är det min farfar lr ngn annan?
Han dog i canser som ganska ung
hej!
Det jag känner är att det helt klart är din farfar,att det känns iskallt och att man får stå päls det är ett klart bevisför att det är en ande,Då brukar det bli iskallt,Försök fråga vad det är han vill om han har någor budskap han vill lämna.Försök att vara tom i huvudet på tankar som när man mediterar och det som kommer till dig är saker han vill förmedla.jag kan säga att det inte är säkert du hör något första gången,men jag lovar han kommer tillbaka tills du har fått kontakt.Va underbart ,va tacksam för detta.
Kram och ljus Catarina
Hej De händer ofta det blir oförklarligt jättekallt i rummet och ser svarta skuggor på Toalettdörren och fotsteg i hallen och saker som händer i badrumet det händer varje dag nästan Jag har börjat tröttna lite! Tror inte de bara e min farfar.. Vetu om de e någon annan lr inbillar jag mig bara?
Jag har ofta någon som står bakom ryggen på mig men vet inte vem det är…just nu känner jag vinddrag av någon…vem?
Tack så mycket för ditt svar!