Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettermässorstorseansevenemangträffar
Läst 816 ggr
Jimmy-Ottossn
0

Storseans

Storseans 20 Augusti, Futurahuset i Tanumshede.

Seansen börjar kl 18.00 och pågår i ca en timme, sedan svarar jag på frågor fram till kl 19.30.

Tid: 18.00 19.30

Begränsat antal, förbokning krävs!

Pris: 100kr

För bokning ring: 0708-928487

www.jimmyottosson.com

MVH Jimmy Ottosson

Jimmy-Ottossn
0

Glömde att skriva att det är 18:års gräns som gäller.

Vibeka
0

Åhhhhhhh hade jättegärna kommit vännen!!! Men dessa för…..b….avstånd! Skrikandes Hoppas det kommer många och att du får en underbar kväll med andevärlden Flört

Du kan väl komma till Norrljus och ha seans nångång?! *Ler*

Kramis

Jimmy-Ottossn
0

2#, Ja det är en bra bit dit, både för mig och för dig tror ja;)

Ja det kan jag säkert:) inget brukar ju va omöjligt, du får gärna ge förslag så ska jag kolla upp då jag sitter nu om dagarna och schema lägger hösten…

Kram!

SusanneStromstedt
0

Jag har skrivit ut texten och ska sätta reklamen i rullning Glad.

Först muntligt och lite senare sätta upp lappar på lite olika ställen. Det är en tjej som jobbar inom kyrkan som är intresserad bl.a.

Jimmy-Ottossn
0

4#, Ja det låter bra det!, det går ju in en hel del folk i den lokalen vad jag förstod, så blir nog en hel del energier!

Jimmy-Ottossn
0

Vill man vara garanterad plats så rekommenderar jag att man bokar minst tre veckor före! då det är rätt så vanligt att man bokar dagarna innan och så står man utan plats…

Jimmy-Ottossn
0

Seansen på onsdag i Tanumshede är avbokad pga av oväntad händelse!

Jimmy-Ottossn
0

Seansen på onsdag i Tanumshede är avbokad pga av oväntad händelse!

Jimmy-Ottossn
0

Nytt datum för denna seans kommer innom kort.

Alexworld
0

Varför är det 18 års gräns?

Jimmy-Ottossn
0

10# när man är 18 år tar man själv ansvar för sina handlingar,besöker någon under 18 år mig för en privatsittning så står föräldrarna automatiskt med i bilden och ansvarar, i vissa fall kan man hjälpa någon under 18år men med skriftligt godkännande från föräldrar eller deras närvaro. men jag har valt att inte arbeta med folk under 18 år.

Jimmy-Ottossn
0

glömde skriva att ang datumet så lär det ta en tid nu att hitta ett nytt passande då jag har mycket annat som tar tiden.