Dagens kick!!
Hade en liten trissvinst på 2x25:- så jag tog två nya lotter här uppe i Backe igår. Och jag vann på båda! En 100:- och en på 2x25:-. Nu får jag redbullvingar när jag ska promenera ner till byn o handla middagsmat, phyllisfrön och BYTA IN LOTTERNA! Det blir ju 6 nya lotter! Snart får jag mitt hem!!
Dagens kick är också att jag mår så finfint här uppe i norr. Sover som en bebis om nätterna och är full av energi på dan. Life is goooooood!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
#0 Tacka universum för ditt nya fina hem. (kanske i Norrland) 
stort grattis!!!!
U R us
Kommentaren är borttagen.
//Elisabeth
Håller med Gunilla!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#3 Hur mår du egentligen? Känns det bra att vara så elak som du är? Om du har agg mot någon så ta det privat så slipper vi andra höra på din spya i olika trådar!!!
Härligt Trisha!! 
#3 Hur mår du igentligen

Grattis, såndannt förgyller tillvaron!

Grattis Trisha! 
Amor vincit omnia
Grattis Grattis! Nu är du på G!
Härligt Trisha, snart kommer storvinsten och därmed också drömhuset ska du se. Man ska aldrig ge upp & aldrig sluta hoppas.
Kramar Madde 
Amor Vincit Omnia

Tack alla! Och dom som vill sänka, tja… håll på då. Jag gläder mig åt oss alla som ger energi till det som är glädjerikt i livet. Huah - tänk hur det måste kännas att vara en sån bitter människa.
Härligt Trisha, Grattis!!! Blir glad av din smittande glädje så munnen går från öra till öra nu, kan inte låta bli att se dig i Red Bull vingar svävandes däruppe i norr
Kraam

Grattis Trisha och välkommen upp till oss =)
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.
ok..jag kan gå ner i mitt djupa träska lite då och då..men bara för det så är jag inte elak mot andra…jag kryper ner i mitt svarta mörker och låter det rena mig..sen kan jag klara mig ett tag till..men nu är jag LYCKLIG! Även jag vill önska dig LYCKA TILL Trisha!!!
U R us

Grattis Trisha! 
Du är verkligen en riktig glädjespridare! Man riktigt känner hur du sprudlar av sann glädje.. det lyser igenom i din skrift.

Thanks Playja! Kan upplevas som en pain in the ass med all min energi så det är gött att höra att det får dig le! Då kör jag en stund till då i Livet….

Grattis Trisha! Vad kul! Hoppas du får ditt nya hem snart då 
Grattis!
Kram/Marina
Va kul att höra Trisha! Positive thaughts brings good things!
Kram

Grattis och kram vännen.
Var rädda om varandra

Lycka till med de nya lotterna! Jag håller tummarna.
Och du….bittra och elaka människor mår sämst av det själva, tror jag…och så blir det som en ond cirkel där de på något vis måste ge igen av det till andra människor…så att de kanske mår liiite bättre själva för en stund. Försök att inte bry dig..var den härliga positiva människa du är!

"22 Jaaaa, tack fina! Det känns så oerhört mycket bättre när hjärtat får ta sina krumsprång av glädje att det finns sååå många människor som så mycket hellre vill fokusera på det vackra, glada, kärleksfulla i livet än när jag blir ledsen över vissa människors beteende. Som jag i alla fall inte kan förstå, hur jag än försöker.'
Mycket har andevärlden hjälpt mig att förstå, och till viss del kan jag begripa att det är en människa som gett upp om kärlek och samhörighet och därför slåss mot livet. Det beror ju alltid på att urtrista saker hänt i den människans liv. Men varför man ger sig på andra…. det kommer och vill jag aldrig begripa!
Tack för allt i den här tråden, och fortsätt gärna. Det blir för mig som en gallup-undersökning. Hur många är positiva och hur många är negativa?? Och jeeej - niii leeeder stort!
Kramiz!!

#23 Du är ju för goo!
Kram tebax