Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 527 ggr
sven-g
0

Samman kopplade eller

Det hände en sak igår som hänt så där en fem till sju gånger i mitt liv. Jag åkte till köpcentret för att handla. Redan på parkeringen reagerade jag av en kvinna där, under tiden som jag var i affären, kände jag hela tiden var hon befann sig. Märkte jag att hon gorde det samma, det var som det fanns en osynlig tråd mellan oss. Vad är detta

Cristine
0

Tvillingsjäl kanske?=)

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Frejzan
0

Kanske det är kärleken som slog tänderna i dig Flört  Attraktionskraften.

Tog du inte kontakt med henne? Det borde du göra. För ni har säkert mycket att prata om. Kan tänka mig att ni skulle kunna sitta en hel natt o bara diskutera, om allt o ingenting.

sven-g
0

#1 Om det var så då skulle väl man känna någon typ av igen kännande. Men så är det inte, det blir som en okänslig pinsamhet.

sven-g
0

#2 Jag tror inte det, hon var vad vi stygga män kallar för kräft bete.

Frejzan
0

Det var ju synd det då.

Elisabeth-J
0

Vissa själar känner vi ett samband med och det kan gälla såna möten som du gjorde nu, det kan vara en föraning om att ni kommer att mötas igen, det kan handla om arbete eller genom bekanta t.e.x. Det behöver inte betyda att ni har själsband till varandra, det kan vara så att du kände något intuitivt, man kan även känna så när man möter andra mediala själar så det är svårt att veta vad just detta möte handlar om men det blir spännande att se, kanske ni träffas igen på något sätt.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

linhof
0

#0 En själ du träffat tidigare? eftersom du kände länken…. ni kan ju ha "jobbat ihop i tidigare liv, eller avskytt varandra, eller vart vad som helst i tidigare liv…. därför kände du sammankopplingen?

Kan vara för att ni "bör" ha nåt med varandra att göra? era guider känner varann? (nu svamlar jag) Kan ju finnas en miljon anledningar…

Kanske den som stygga män använder: kräftbete Flört din omedvetna stygga man reagerade med intresse och därför "kände" henne? och kvinnlig intuition finns ju med (nu menar jag den där man ofta märker av ett manligt intresse… oavsett om mannen visar eller inte. Inget annat)

Oavsett anledningen tycker jag att det var intressant…. Ni kände ju båda av det Glad

sven-g
0

#6 På något sätt måste det ju vara, man får lust att gå fram och fråga, men detta vore väl ett näst intill 100% sätt att göra bort sig och hamna i en mycket pinsam situation. Skulle typ detta vara lättare om det vart en man.

Frejzan
0

Kan ju vara någon som tillhör din själsgrupp och som ni bestämt innan nedgången till detta liv att ni ska göra något ihop. Men vad får väl framtiden avgöra.

När man kommer till en punkt i sitt liv när det är tänkt att det ska bli en vändning så kan det vara någon som kommer in i livet och ger en fingervisning om något nytt. Behöver inte handla om kärlek eller arbete eller så utan något nytt andligt tex. När den personen från själsgruppen (eller andra själsgrupper) kommer så känner själarna igen varandra.

Läs gärna boken livet mellan liven med Michael Newton. Där står om själsgrupper och vad som händer både efter döden och innan livet börjar. Vad vi bestämmer innan vi går ner.

Är inte hemma just nu, annars hade jag kunnat citera lite därifrån. Han har gjort många regressioner där folk gått in i sina andeliv och berättat om vad som hände där. Mycket intressant.

sven-g
0

#9 Obestämd