Elisabeth
Måste fråga i inlägg: Stänger iFokus kl 12 inatt eller i morgon bitti? Och vilken tid startar dem igen på måndag, vet du det?
Fredagskram JS 
Hej Jeremina och alla andra som undrar.
Ifall Elisabeth inte ser den här frågan och hinner svara i tid, så kan jag svara i stället.
Enligt den info vi fått från admin. sägs att det handlar om lördag och söndag. Det är allt vi vet och det finns inga exakta klockslag angivna.
hälsningar
Maggan
Sajtvärd på astrologisajten
Tackar Margareta, vännen..vi får väl gå in och se helt enkelt…kram JS! 
ja - så får det bli.
Om gud vill och hängslena håller kanske vi nattugglor får uggla några timmar till 

Jag kan tänka mig att det kan ske inatt då en av grabbarna bor i USA. Jag har inte fått mer info än det margareta skrev här så det blir nog en överraskning för oss alla :)
Ha en trevlig helg! Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jaha du Margareta..vad ska vi nattugglor göra då? Ha en trevlig helg själv Elisabeth….kram JS!
Tja… efter att ha läst tidigare inlägg från dig Jeremina så vet ju alla vuxna kvinnor och män att det finns finfina alternativ till en natt på ÖN 
Ha ha…fniss….där fick jag svar på tal….
Ha ha…fniss….där fick jag svar på tal….
#6 Ha ha…fniss….där fick jag svar på tal….
Nu tror jag att det är någon som driver med mig….

…bara detta blev kul ju….
kul att du fick erkänna svar på tal flera ggr om Jeremina - för min del hade det räckt med en 
allt gott
Maggan

Ha ha ha vad roligt, förlåt Jeremina men din lilla upprepning blev faktiskt liiite komisk där 
Amor Vincit Omnia
Ehh.. Ja det måste ju jag hålla med om *hehe*
Hmmmm…nu måste jag fråga…skulle det stängas ner här under helgen, vart har dom infot kommit från….måste ha missat…och än så länge verkar det ju fungera här,,,
kram
Eija
AHHHH! Nu såg jag…..ursäkta, en får ju skämmas….
, får skylla på åldern…..
KRAM
Så kul att jag roade er…det gillar jag med min humor och Maggan verkar ha ungefär samma…kramis JS!