Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 648 ggr
Pyssla
0

spöke ur garderoben?

Det var en natt som det var som att jag drömde att jag var vaken.. det var så verkligt. Jag låg i min säng och såg ett spöke komma ut genom garderoben i mitt rum. Jag blundade och låtsades sova för att spöket inte skulle märka attt jag vaken. efter han åkt över golvet bit för bit så kikade jag på honom. sedan stannade han och tittade på mig . sedan åkte han ut i hallen, sedan kom han tillbaka och kom närmare mig. Sedan blev det lite mera osanolikt som en dröm..han frågade mig om jag kunde hjälpa honom. han bad mig. och sa att jag var den enda som kunde se in i hans liv som han levde och rätta till något. Jag kände hur jag frös över ryggen under drömmen.. men jag tror täcket hade åkt bort från ryggen . när jag vaknade blev jag helt häpen. det var någon gång i höstas som det här var. Jag kommer ihåg den så tydligt. Läste i en bok att spöken eller andar som bott i ett hus, kan komma fram till nya som flyttat in för att se vilka det är.

har ni varit med om något liknade?

LinnB
0

Jag har haft en liknande dröm. I drömmen befann jag mig i min gammelmormors hus i jämtland (är ofta där). En äldre man med rutig skjorta och hängslen kom fram till mig i hallen där. Han tittade mig rakt i ögonen och jag kunde se rädslan i hans ögon. Han sa att han var rädd, han visste inte vad som väntade.
Jag kunde känna precis allt han kände, rädsla, sorg, kärlek, allt. Jag tog honom i händerna och sa att han inte behövde vara rädd. Det finns hopp. Efter det tittade han på mig och jag fylldes med en sån otrolig värme och lycka, sedan försvann han. Jag är övertygad om att denna man finns inom min släkt någonstans. Jag kände igen honom fast jag aldrig sett honom förut.

Mycket underlig dröm, men jag mådde så bra då jag vaknade. Kändes inte som jag varit hemma i min säng, utan någon helt annanstans.

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Pyssla
0

He vad häftigt kul att det finns fler som har liknande!