Trisha
Idag har Trisha gett mig en sittning via telefonen…vi har kunnat träffas nästa vecka men efter vår stund förstod hon varför jag måste prata med henne denna vecka. Något viktigt kommer att hända nästa onsdag och då behövde jag hjälp…
Och vilken hjälp jag fick…min farmor och svärmor kom och talade om saker så nu känns det lättare inför onsdagen.
Trisha är mycket duktig och hon är en varm och trevlig kvinna och rolig…
Hon bekräftade mina gåvor och tyckte jag skulle lära mig mer och det blir nog så…
I alla fall när min svärmor kom började Trisha säga: Det doftar nybakat som i ett bageri…min svärmor och svärfar hade flera egna bagerier och kondis när dem levde.
Hela familjen har bakat under många år, så det var klockrent och även mycket annat….jag kan varmt rekommendera Trisha om ni vill ha en sittning 
Jag skulle vilja sjunga en lovsång till henne men det får räcka med en hälsning och kramar och många tack…min vän….lärare mm. Ha det bra och vi hörs…Jeremina/Susanne! 
Ingen fler som vill lovorda vår Trisha…

Vad härligt Jeremina! Blir så glad när jag läser om din sittning med Trisha, din glädje och en slags lättnad lyser starkt här, jag är så glad för din skull och för Trishas 
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tusen tack….jag känner det som om jag har fått fram mitt rätta jag på rätt sätt…kramis…
Självklart att här sitter en som lovordar Trisha, jag har bara hört gott om henne…….
Eija
Visst kunde trisha prata med djur? eller blandar jag ihop med någon? Isåfall skulle jag kunna be henne om hjälp med min hund.
Kan bara hålla med. Även jag har haft äran att uppleva Trishas härliga vibbar. Jag hittade henne helt utan ansträngning genom en rad osannolika tillfälligheter och fick en härlig sittning när jag behövde det som mest. Hon är klok, vid- och klarsynt, erfaren (både som människa och medium), empatisk, engagerad och framförallt med smittande humor.
Jag kan varmt rekommendera fina Trisha!

Elisabeth berättade om denna fina tråd! Jag blir alldeles rörd och så glad. Ni anar inte vad sådant här betyder när man vågat resa sig efter ett år av minst sagt tester….
Tack Jeremina och Jasmina - era konsultationer var båda sådana att det ger den där underbara känslan - jag har världens mest underbara arbete!
Tack Eija - återigen - sådana här varma ord får mig att bli ännu mer lycklig i mitt liv som det blivit bara under 2009….
Varmt tack från mig - You made my day!!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Gick just in och läser detta Trisha…..tusen kramar till dig gumman från Jeremina!
Japp jag lovordar Trisha också i alla bemärkelser!!!!!
# 8 äran är helt på min sida Trisha - så mycket som du ger av dig själv, gör det mig så glad att höra att även vi kan ge lite tillbaka till dig.
Kram till dig fina människa