ljud.
När jag var hos farfar en gång så satt jag vid datorn och när jag skrev med killen jag var med då så kom det smack-ljud! Det lät precis som någon eller några pussades där jag satt . riktiga smackanden. det höll på ett tag och kom igen flera gånger.
Det var också några gånger att jag hört att ytterdörren öppnats, tänkte att nu kommer det någon vilken sekund som helst genom den andra dörren.. men det kom ingen.. Där blev jag väldigt förvånad. Det var bara jag hos farfar och ingen ute. Min pappa sa att man kan höra att dörren öppnas ibland hos farfar-yrsel.
Yrsel kan kännas äckligt.. en gång då jag hörde starkt att mamma ropade på mig så var hon inte inne:S
Finns det några som känner igen sig? Vad är yrsel och kan det vara mer vanligare på vissa ställen eller för vissa personer? Om det var ljud som det inte finns någon förklaring till riktigt hur de uppstod.. Hur kan de uppkomma och varför?
Hejsan.
Jag undrar om du menar Varsel?
Det är som en föraning om vad som komma skall, om det är varsel du menar.
Jag har inte så stor erfarenhet inom det själv men visst måste det kunna vara läskigt beroende på vad föraningen gäller.
Jag vet inte om det kan vara enklare att ta emot varsel på olika platser. Men jag vet att alla människor kan inte känna av varsel.
Ljuden du pratar om vet jag inte heller, skulle det kunna vara någon i andevärlden som gör dessa ljud?
Kontakta ett medium om du vill vara säker om du tror att det är så, annars lite till din intution.
Om du inte menar varsel när du skriver yrsel så ber jag om ursäkt 
mvh Hanna

okej, Tack! hehehe ja jag stavade lite konstigt. Varsel mena ja:D
Ibland kan folk höra att någon kommer i dörren och om ett tag så kommer den personen. Då brukar man säga att han går före. Kanske det är något sådant du menar.

ja det var det jag menade. Frejzan.