andevärldens symboler
Finns det någon som känner till om det finns någon bok som samlat vanliga symboler från andevärlden?
Eller vet någon vad Igelkott står för?
Det kom upp idag för både mig och healern som gav mig andlig healing.
Tacksam
Alma
Om man tittar i Solögas bok Djurens språk står det:
Igelkott - Släpp in kärleken i ditt liv.Det är dags att öppna ditt hjärta.Min gåva till dig är att ge och få kärlek. Var inte rädd för kärleken.
Tänk också på vad igelkott betyder just för dig.
Det finns en eller olika böcker om tex djurens språk där man kan läsa. Boken är från solöga.
Just igelkott i boken står där "släpp in kärlek i ditt liv. Dags att öppna ditt hjärta.
Annars så är det svårt med symboler och dom tolkas olika från person till person. Så om man vill lära sig symboler så försök känn in vad man känner för och tänker på just dom symbolerna. och jag har själv svårt med symboler och kämpar med dom för att tolka dom på mitt sätt.
Kramis Tina
* 1 
Fniss! Tack! Det kan jag ta till mig, ibland är jag dålig på att ta emot , jag är bättre på att ge kärlek.

Är det någon som vet vad svan står för?
Svarn = musiken är din medicin. Min gåva till dig är inspiration.
Även Cassandra Eason har böcker om symboler och kraftdjur
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Hej, mycket intressant ämne! Jag har en finfin bok om hur andevärlden når oss o kommunicerar med oss via symboler. Jag är inte hemma just nu men jag har den därhemma. Halva boken är en symbol lista på allt möjligt. Första halvan är en intressant förklaring på allt det här o hur man själv använder detta rent praktiskt. Jag har mycket god nytta av det här. Om någon är jättenyfiken på boken så kan jag återkomma med titel o författare. Vänligen, miramis2

Tack för svaret Ljuset!
#9 jatack, gärna titel och författare! 

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
ja gärna fler tips… Hur har ni själva lärt er?

Vet någon vad domherre står för?