Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 2412 ggr
Jane-Lyzell
0

Lagen om Precishet ( precision )

Ingår i Ramsbergsgårdens kurs utbildningar och copyright RSS, Ramsbergsgårdens spiritualistiska Skola. 

Lagen om precision betyder att du ska veta vad du önskar att skapa och precisera det, vara noggrann. Det innebär  att du ska ha en klar bild över det du ska manifestera eller förändra, precisera in i minsta detalj. Önskar du dig ett nytt arbete så precisera , vad förslags arbete, heltid , deltid, var någon stans , hur mycket du ska tjäna(realistiska summor, tänk på attraktionslagens harmoni). Önskar du dig en ny man/kvinna precisera, ung , gammal, mörk, ljus, rik, fattig, kärleksfull, macho ,kvalitéer , m m.

Kom dock ihåg  att du kan aldrig önska dig någonting som tillhör någon annan, t. ex någons hus, bil, båt, fru, Man ……. Då fungerar inte lagarna, för då skapas disharmoni efter som du har begär efter någons annans ägodelar(avundsjuka).

Lagen om framtida skapande!

Se framtiden som den redan är. Nu!

Allt som finns förekoms av en tanke, tanke - ord - handling.

Så fort du ändrar din tanke, ändras ditt liv. Du är bara en tanke ifrån förändring.

Se inte framtiden som sen, utan som nu!

Styrkan i denna Lag är att agera som om den redan är!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
0

Flört

Bybo
0

Hoppsan. När jag har önskat mig något, har jag inte preciserat, utan sagt typ…det vore bra om…osv…

Elisabeth-J
0

En gammal, bra och beprövad kunskap som fungerar alldeles utmärkt om man bara preciserar det rätt :) Har själv fått vara med om det mest otroliga genom att manifestera med tankens kraft så jag vet att det fungerar ;)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Cristine
0

Jap ,det kan jag också intygaGlad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Bybo
0

Ja jisses, jag har känt att det vore fel  av mig att precisera.haha…bara varit glad om det blivit lite av det jag önskat…*S*

Jane-Lyzell
0

#2 Man måste ju veta vad man vill ha - hur ska annars universum veta det:-)

Kram Jane

Bybo
0

#6 Jag vet precis vad jag vill ha..*S* Men kanske känt mig ovärdig eller att man inte kan ställa sååå stora krav…

[MargaretaA]
0

Jag gillar dina lagtrådar Jane Glad

Många brukar önska sig pengar, men det är faktiskt inte heller särskilt precist.

Fundera på vad du vill ha för pengarna i stället och precisera uifrån det. Pengar i sig självt är bara papper!

Exempelvis;

Frihet - att göra vad?

trygghet - i vilket sammanhang?

upplevelser - vilka?

listan kan görs längre, så der är bara att spinna vidare Flört

Jane-Lyzell
0

#"7 Klart du e värdig - gumman:-)

#8 Kul att du gillar dom - bra ha saker !

Ja om man önskar sig pengar måste man veta exakt på öret och vad man ska ha dem till:-)

Kanon!

Vänligen Jane

Bybo
0

#9 *ler* Tack. Då ska jag försöka önska mig en sak iaf och verkligen precisera..:-)

Jane-Lyzell
0

Ja gör det:-)

kram Jane

[Hellas]
0

Man kan även få för mycket av det goda så det är verkligen värt att se upp med sina önskemål.

MariahMagdalena
0

Jag älskar personligen Lagen om attraktion.

Som exempel var jag på en provfilmning för nästa Wallanderfilm förra måndagen (jag är skådespelerska).

Efteråt GLADDE jag mig åt att jag fått rollen, jag VISSTE att den var min, jag visste, jag visste, jag visste!!! Mina närmaste sa åt mig att inte hoppas på för mycket, men jag svarade bara att jag VILLE ta ut glädjen i förskott, eftersom det är så att det du förväntar dig, det du tror, det du hoppas och älskar - det är ditt.

Och igår ringde de mycket riktigt och sa att jag fått rollen.

Kram!

Jane-Lyzell
0

#12 Håller med - man får verkligen det man manifisterar!:-)

#13 Vad roligt - GRATTIS!

Vänligen Jane

Mads
0

Fast vem lyckas leva efter dessa lagar helt perfekt, finns ingen marginal för att misslyckas lite om man i grunden följer lagarna med gott hjärta och sunda intentioner ? Man ska vara så precis och man ska akta sig för att önska för mycket, det blir så mycket regler att det nästan känns för komplicerat och svårt ibland…men visst säkerligen inte omöjligt. Men för min del blir det nog att jag blir så rädd för att göra fel att jag nog helst låter bli….

Amor Vincit Omnia

Mads
0

Men jag tycker det är väldigt intressant att få läsa om lagarna Glad

Amor Vincit Omnia

sven-g
0

Tänk om man hade detta självfötroende, när jag börjat tro på mig själv. Då kommer till 85% någon käpp i hjulet. Upp som en sol ner som en pannkaka. Kan likna livet som ett ögon migrän, när det kommer en sågtands våg. Först så går det upp och sen så går det ner, i all oändlighet. Fast jag är rätt så nöjd i alla fall.

Jane-Lyzell
0

#15 Jag tror inte man ska låta sig styras blint av lagarna - de sker automatiskt:-)

Det är när man vill förendra eller då man undrar varför det inte går som man vill - man behöver kanske titta på hur man precicerar det man vill!

Vänligen Jane

Jane-Lyzell
0

#17 Det är då man ska kolla närmare på Lagen om precition:-)

Kram Jane

MariahMagdalena
0

#14 Tack!

Till alla som vill jobba med attraktionslagen:

Jag kan rekommendera samtliga böcker av Esther och Jerry Hicks. Särskilt Be så ska du få.

Kram