Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1328 ggr
Elisabeth-J
0

Vad tycker ni?

berätta gärna vad ni tycker om nya versionen som nu har börjat visa sig här, än så länge kan det vara segt och strula tills allt är klart men det ska förhoppningsvis vara fixat imorgon.

Vad tycker du är bättre alternativt sämre med nya versionen?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Mads
0

Jag tycker pm funktionen är lite luddig än så länge, står att man fått nya meddelanden men när jag kollar är det mina egna jag skickat. Lite segt men annars är det väl hur bra som helt, som med allt annat nytt ska man ju bara lista ut finesserna så är man på banan igen Glad

Amor Vincit Omnia

Soffe
0

Jodå det är mkt snyggare tycker jag :-)

Elisabeth-J
0

Det finns att läsa inne på Support att dom inte har fixat problemen med inkorgen ännu. Men det blir fixat sen när allt det här är klart :)

Elisabeth 

Jasmina
0

Jag förstår inte vad det var för fel på den förra? Har inte van mig vid den nya än… Lite förvirrande tycke jag….

[Puppan]
0

Det är mycket snyggare tycker jag :)

[Hellas]
0

Ingen större skillnad mer än den svarta klossen uppe i högra hörnet samt att de lyckats minska ner läsfönstret ännu merObestämd.

Men, har de fixat så att farten blir lite bättre och att det inte timar ut hela tiden så är det gott nog.

xinluo
0

Jag har ett oläst meddelande som blinkar men kan inte hitta det Obestämd. Men det är bra när jag ser mina senaste inlägg så jag kan kolla om där kommit in något nytt.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

linhof
0

Jätte fint Skrattande o iFokus poäng har man fått med Glad spännande… o mail/pm verkar mycket bättre… gillar utseendet skarpt.

BabyDragon
0

De verkar ha en hel del att fixa till men tycker att det är snyggare i alla fall :) undra va de där iFokus poängen betyder.

Jennie-S
0

Tycker det vart riktigt snyggt!
Det stog inne hos supporten att dom lagt in poäng grej för tex inlägg, kommentarer o bilder.. hade vart lite kul att veta vad för poäng varje sak ger.. 
Hoppas att siten blir lite snabbare än den förra..
Men som jag sa.. riktigt snyggt vart det, kommer nog bli riktigt bra när dom får ordning på alla funktioner mm Glad

Bleenda
0

Jag tycker den blev snyggare. Men jag funderar på det där med poäng?

Annars är jag kanon nöjdGlad

Elisabeth-J
0

Jag har skrivit dett  på två ställen tidigare om att allt finns att läsa inne på Support iFokus, där finns en artikel som beskriver allt nytt, så gå gärna in och läs den så får ni veta allt om poänger, kristaller och annat :)

Elisabeth 

kajsa-kavat
0

Inget fel på den gamla versionen tycker jag, men man vänjer sig säkert vid den nya också.

signemo
0

Tror nog att det blir bra. När det är lite nytt skall man ju först lära sig hitta. Det har ju bara kommit igång, så får väl se vad vi tycker om nån vecka. Men det verkar vara bra.

Var rädda om varandra

Kerstina-61
0

Det är tydligare, kan jag tycka. Sen är det alltid en inkörningstid då det är lite nytt igen..
Men EN sak är INTE bra. Då man går in och läser långa trådar så är "första olästa"-knappen så jättebra, men det funkar inte nu.

Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

[GunillaF]
0

Det här blir säkert jättebra bara man "ställt om sig". Det går fort att bli van.

Jane-Lyzell
0

Har lite svårt med nya designer - men jag gillar inte att möblera om hemme heller:-)

Däremot ser man inte hur många som är inloggade!?

Och synd tycker jag att Pm - har satts på sidan - då ser man det inte direkt - särskilt inte om man har stor skärmupplösning som jag!

Men det blir säkert bra - när man vant sig!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elisabeth-J
0

#15 Första olästa har fungerat för mig varje gång men det kan ju vara olika, kolla inne på Support om det står något där om det eller skriv där om att det inte fungerar för dig så får du hjälp med vad det kan vara.

#17 När du trycker på Mina vänner så ser du vilka som är inloggade, det visas som en grön prick.

Elisabeth 

Happyspirit
0

Jag tycker det vart jättesnyggt här inne. Funktionerna vet jag inte om det är så mycket annorlunda känns som förr. Men sidan är snyggareSkrattande

chik
0

jag tycker det verkar bra. jag lyckades med en gång hitta alla funktioner.

"Medelandena" Står lägs till vänster på scärmen. tog mig en stund att klura ut..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Bybo
0

Jag har nyligen loggat in, och märker ingen större skillnad skulle jag vilja säga. Tycker nog att det var snyggare förr, och gillar inte det tunga svarta uppe i högra hörnet..förstör bla utseendet. Men skit det samma om alla funktioner blir snabbare och bättre :-)

stina63
0

De första olästa fungerar inte hela tiden för mej. Men lite barnsjukdomar finns alltid med, Annars så har det fungerat

Britt-Marie
0

Har inte varit inne här så länge på det nya, men det blir nog säkert bra..

ANNIA
0

När det gäller första olästa länken. Gäller det alla trådar ni är in i.

Annars så beror det troligen på att nåt inlägg är raderat, för då bryts den länken. men den brukar börja fungera igen när nån skrivit nåt nytt och så har det varit sen lång tid tillbaka.

Men kanske märks mer nu då det blivit många trådar som emellanåt fått dubbla inlägg.

Eija
0

Hmmmm…..Obestämd…lilla jag o mina antimöbleringar i dessa sidor….ja, jag vet…..man lär sig detta med till slut….man vänjer sig som vanligt…fast lite tid tar det ju…

Håller med några här om att den där rutan uppe i högra hörnet, som visar om man har fått brev o så, känns lite som att man vill pluppa bort den…men man ser tydligt iallafall att det finns meddelanden, och det är ju kanon….

Fast lite svårt var det först att märka var meddelandena var….efter ett tag så såg jag dom på vänster sida i en kolumn…

Men, men…..det går sakta men säkert framåt…

Blir det mer ändringar på sidan Elisabeth, eller är det detta som gäller nu….

stina63
0

*24 Det händer ibland att det inte går att få den första olästa utan man får skrolla sig ner istället. Men jag tror att det är barnsjukdom nu i början innan allt sätter sig och fungerar igen.

Tatsu
0

Det ser ok ut. Tyckte att det såg ut som diamanter som alla hade efter sitt namn men det ska nog vara glas.

Det enda jag reagerade på var att det såg mindre ut, mer ihop klämt, men det kanske är inställningen på min dator.

Tatsu

ANNIA
0

stina63 om det bara händer ibland så är det nog så att det finns inlägg som har tagits bort i just dom trådarna och så har det varit, tror ända sen i augusti, att länken bryts. Och det är i så fall vet mig veterligt ingen bugg.

Så om du vet specifika trådar som länken inte fungerar så kan ju elisabet eller nån medarbetere kanske gå in just den tråden och kika om det finns dubblerade inlägg som tagits bort. Finns det inga borttagna inlägg i tråden så är det ett nytt fel som behöver rapporteras.

stina63
0

* 28 Okej jag kommer inte ihåg vilken tråd det var för jag har varit inne på andra sidor också. och där har de också hänt.  Men händer det igen så rapporterar jag det vidare.

Har inte hänt innan för mej Utan det började nu under helgen, Därför tänkte jag att det är kanske nu innan allt sätter sig och fungerar ordentligt,

ANNIA
0

stina63 det är inte konstigt om det inte hänt dig förut utan just nu under de senaste dagarna. För under de senaste dagarna har det funnits gott om trådar som det blivit både 2 och 3 och flera av ett och samma inlägg och då har nog dom flesta värdar/medarbetare valt att ta bort dom så att det bara finns ett inlägg kvar. Onödigt att det finns 3-4 st som det står samma sak i.

Men hittar du en tråd där länken inte funkar så be värd/medarbetare titta i den om det finns borttagna inlägg. För som sagt finns det inte det så är det ett nytt fel.

Om du kikar i tråden elisabeth så ser du att det finns "extra" inlägg, om nåt av dom tas bort så kommer länken första olästa brytas.

stina63
0

Nu fungerad det inte att trycka första olästa utan jag fick skrolla ner hit istället.

Jane-Lyzell
0

Hmn såg precis att det står "Mina inlägg" till höger i egna lilla rutan- men det är ju inte mina inlägg - utan trådar som jag kanske skrivit i - som nu står det inlägget som allhealing startade - vill gärna inte skylta med att jag startat "den" tråden!

Gärna mina egna trådar får komma upp men andras vill jag inte bli kopplad till som jag inte skapat! ser konstigt ut!+ vad tycker ni andra!?

Vänligen Jane

Elisabeth-J
0

#32 Det är bara du som ser det och det handlar om dom trådar man har skrivit i, när det kommit inlägg i dom trådarna så visas dom i den rutan så man behöver inte uppdatera så ofta eftersom det visar där när någon har skrivit i dom trådar man har skrivit i så det är inte bara trådar som man själv har skapat. Jag som har flera sajter som både Sajtvärd och Medarbetare tycker att det är väldigt bra för då behöver jag inte springa emellan för att kolla :)

Elisabeth 

Jane-Lyzell
0

#33 Okay - är det bara jag själv som ser så är det helt okay!

Tack!

Jane