Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1898 ggr
[Puppan]
0

Stjärnbarn!

Idag har jag varit å spått mig i kaffesump. Hon jag var hos var suveränt duktig måste jag säga.

Men hon sa att jag var ett stjärnbarn. Hon sa något om det, men jag har glömt vad. Så vad är ett stjärnbarn å vad innebär det åsåvidare??

// Tina

Happyspirit
0

Du kanske kan kontakta henne som sa det så kanske hon kan förklara vad hon menade.Flört

Kram Happy

[Puppan]
0

Hihi.. ja jag får väl göra det antar jag..

Kram

Happyspirit
0

Ja, för jag tror att det är sådana benämningar som många rör sig med men har olika betydelse för många. Så jag tycker du ska höra med henne som fick det till sig, exakt vad hon menar och känner med det.Flört

Du kan ju alltid säga att du har funderat över en sak som hon sa och du undrar vad hon menar med det. Jag tror du får det bästa svaret då.

Kram Anki

[Puppan]
0

Jamen precis, det ska jag göra. Tack Anki!

Kram

[Hellas]
0

Jag vet att det finns olika benämningar på barn, stjärnbarn, regnbågsbarn, Indigobarn, Kristallbarn, maskrosbarn och allt vad det nu kan vara men för mig är alla lika.

Jag googlade och det finns en hel del beskrivningar tex. den här på
Sinnlig kunskap

Happyspirit
0

Ja, som du ser så finns det en uppsjö med olika benämningar man blir ju snurrig av mindre haha! Så fråga henne direkt i stället så slipper du bli förvirrad. Hon kan säkert förklara för dig vad hon menade på ett enkelt sätt. Så slipper du läsa ihjäl dig. Du blir bara virrig misstänker jag.Flört

Kram

[Puppan]
0

Okej.. Tack Hellas! ..ska ta mej en kik där :)

[Puppan]
0

Haha jag tog mej en snabb titt där på länken. Det bästa är nog att prata med hon som spådde mej Skrattande..

Happyspirit
0

FlörtSkrattande

[Puppan]
0

Jag tänkte fortsätta i denna tråd eftersom det handlar om när jag var å spådde mej i kaffesumpen.

Denna kvinna började tala om min mormor, å allt hon sade stämde ju in. Men hon sa att jag är väldigt öppen och om jag tränar så kommer jag själv kunna att komunicera med henne.

Då sade damen att jag ska stänga av telefåner och tv apparater, ja lite sånt. Så skulle jag tända ett ljus, titta in i lågan.. kunde blunda åså. Sen skulle jag tacka för att min mormor kom å sedan fråga henne det jag vill fråga, exempelvis vad vill du säga till mig? Sen de svar jag får i huvudet skulle jag inte tro va inbillning, utan det är mormor då som skickar sina tankar till mig om jag säger så.

Sen skulle jag tacka mormor för att hon kom osv. Sen ska jag oxå säga det att spådamen rekomenderade mej att gå nån kurs oxå.

Men jag undrar om jag ska sitta å öva sådär för mig själv, då kanske det dyker upp andra energier eller andar åsså bli ja rädd, eller om det kommer in nån som inte bör komma in.

Å allt kanske slutar med en resa in på psyket?

Nämen förstår någon vad jag menar??

tarotlasse
0

Vad har du råkat ut för hokus pokus  inte behöver du stänga telefoner tv apparter  och stirra in i en låga för att ha kontakt med andevärlden.

Det var det dummaste jag har hört i och för sig har jag hört värre saker en detta.

Du kan få kontakt med andevärlden hur och när du vill oavsett elektronik eller andra saker andevärlden bryr sig inte om det.

Du kan stå på huvudet ha benen i kors ha svarta kläder på dig har ingen betydelse man får kontakten ändå.

Även om jag vet att vissa säger att man inte får det.

Jag var hos ett medium som sa att man absolut inte fick ha  ngt svart  i kläderna man hade  på sig för då fick man inte kontakt med andevärlden.

Sist jag hade storseans hade jag både svart tröja och svarta byxor  och det gick hur bra som helst.

Gör det inte svårare en vad det är det är bara att be om kontakt med andevärlden och det precis var som helst dom finns alltid med oss var vi en befinner oss.

Däremot kan vi alldrig bestämma vem som tar kontakten med oss.

För inte vi som styr vilken ande som kommer igenom utan det är andevärlden själva som bestämmer vilka som tar kontakten.

Alltid bra att be om hjälp av sin guide och beskydd av ljuset.

Du behöver inte vara rädd för några onda andar dom existerar inte.

Däremot finns det vilsna själar och dom kan vara lite obehagliga att stöta på men dom är väldigt sällsynta.

Ber du bara om hjälp och beskydd  av din guide och av ljuset så slipper du kontakten med dessa vilsna själar.

Men jag håller med om att gå en kurs för att utveckla din medialitet är väldigt klokt och där lär du dig att hantera din medialitet och få dom verktyg du behöver för att komunicera med andevärlden.

Alla kan få kontakt med andevärlden alla mäniskor är mediala men alltid bra att ha ngn med kunskapen som hjälper en att utveckla den mediala sidan och det ligger mycket träning och övning bakom detta så en kurs kommer man inte långt med.

Ps: Sök dig till ngn seriös  kurs ledare och du kan hitta flera stycken här inne på medium listan på ÖN.

Hälsningar Lasse

Mads
0

# 11 Förstår vad du menar Lasse och håller med dig, men kanske denna person tipsade om att stänga av tv och andra apparater just för att få lugn och ro och kunna koncentrera sig ?

Sen kanske man inte behöver vrålstirra in i en låga förståss, men kanske tanken ändå från början var god.

Och jag hoppas verkligen man kan få kontakt i svarta kläder, annars är det kört för min del och då måste jag ha mycket livlig fantasi såhär långtFlört

Amor Vincit Omnia

[Puppan]
0

#11 Tack för ditt svar. Nämen det var som Mads skrev, att stäng av tv apparater å sådant var just för att få lugnt runt om mej så att jag kunde koncentrera mig åså, sa damen. Men tack Lasse jag förstår bättre.

#12 Hihi