Vem besöker oss??
Hej allihopa
sedan länge tillbaka har någon/några varit på besök från andevärlden. Min syster spelade piano för ett tag sedan och nästan varje gång hon spela såg hon en skugga av en man med hatt i ögonvrån.
Själv har jag upplevt mycket övernaturliga saker. Men jag upplever händelserna inte som ett hot utan snarare att det är några släktningar från andra sidan som vill hälsa på oss.
Jag ser nästan aldrig nåt men jag känner en närvaro ganska ofta. Ibland när jag gör läxa kan jag känna hur någon pillar i mitt hår och känner mig iakttagen. sen är det också konstiga ljud i huset som inte går att förklara.
Kan någon säga vem/vilka det är som kommer och hälsar på oss ibland och i så fall om de vill något??
Kram Nyappy1 ^
Min känsla är att mannen din syster ser är en andlig lärare som hjälper henne med musiken och gillar att lyssna på henne.
Det är en fantastisk upplevelse du berätta om , varför vill du ta bort den?
Berätta gärna mer vi är lika sinnade här och ser inget konstigt i vad du skriver eller dömmer dig. Tvärt om vi gillar att höra om andras upplevelser.
Alma
Jag tyck att de e mysigt när man får besök :) brukar kännas som någon klappar mig på armarna och känner deras närvaro.

# jo jag har ångrat mig nu (ta inte bort inlägget)!!!
men det var för att i skolan gick mina kompisar in här och jag är inte säker på att det tror på det övernaturliga så de isåfall skulle tycka att jag var konstig xD

# jo håller med ibland. en gång när jag skulle sova var det någon som klappa mig på kinden. Jag ror att det var någon som tyckte att jag var duktig för att jag hade städat typ hela dagen 
Men ibland kan man faktiskt bli lite rädd när man känner en naärvaro och vet att nån står typ bakom en. Då e det lite läskigt att vända sig om och kolla xD
#4 Om de inte förstår sig på eller tror på övernaturliga saker är det deras förlust. Och din vinst. Du vet något som inte de vet.
Bli inte rädd för de som finns runt dig kommer av kärlek till dig. En klapp på kinder är väl ett ypperligt bevis för det och det är duktigt att du städat ditt rum. Men det är inte därför de älskar dig, utan för den du är..

# tack vad fint sagt. blev faktiskt rörd av det 
#6 ja det var verkligen vakert sagt :) kunde bli en bra dikt ;)