Det okända 15/10
Del 5 av 12. En restaurang i Uppsala har problem med en ovälkommen närvaro som skrämmer personalen. Ägaren Lars Bohlin känner att någon som inte vill honom väl försöker köra bort honom från restaurangen. Mediet Jörgen Gustafsson försöker hjälpa Lars att komma tillrätta med situationen.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Nice!
Jag har laddat upp med en stor godispåse och tänt i spisen nu ska det mysas!

Spännande att Jörgen ska vara med. För en gångs skull är jag hemma när det sänds. Kul 

Har inte alls kollat på något ön program i höst men ska försöka titta lite ikväll om inte barnen ockuperar tv:n. Det verkar vimla av såna program nu. Såg att tidigare idag var det Mannen som talar med andar (repris måhända?) och sedan är det något som heter Osaliga andar efter Det okända.
tycker att Jörgen lyckades imponerande bra idag…..
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

#4 Det kan jag hålla med om. Det var väl bara årtalet han tog lite fel på. Har sett Jörgen ett par gånger och inte blivit så imponerad men idag var han bra. Men alla medium jobbar kanske på sitt speciella sätt. Det är väl lite hur man tycker själv också..vissa medium gillar man bättre. Blir lite av 'personkemi'.
Har alltid gillat Jörgen!! En härlig person..
Kram
Såg detta avsnitt - elogé till Jörgen
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Det var ett jättbra program ikväll 
Elisabeth

Tittade också ikväll, för ovanlighetens skull. Jörgen förblir Jörgen i mitt hjärta, så är det bara. Och jag tycker det är så skönt med hans personlighet! Är det TV så är det ju kul med personer som har en alldeles egen energi att bjussa på. Bra program!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

jag har sett varje avnitt av det okända tycker att det är hjätte bra, jag spelar in dem med.
Kan ju va kul att ha kvar

Jag får kolla detta avsnitt på anytime,jobbade i går och var alldeles för trött..Gillar Jörgen ska bli kul att se!

Reprisen är på lördag för er som missade gårdagens avsnitt :)
Elisabeth

ja nu kommer jag o kommenterar lite sent kring detta avsnitt, då det var rätt länge sen det sändes, men jag såg inte det förrän idag på anytime. (älskaaaaar anytime!! har massa avsnitt att plöja igenom)
hursomhelst, älskade det här avsnittet.
men har nu en undrar, om någon förstår varför dom inte kunde avslöja personens identitet, han killen som blev mördad? det hade vart "trevligt" o se ett foto eller ett namn o så som man annars får…. väldigt märkligt.
Det kan kanske vara att de anhöriga inte vill att bilder visas.
Håller med dig Bleenda, troligtvis är det så…..nu tänker jag bara lägga in att ni vet väl att en ny omgång kör igång igen nästa vecka tror jag det var…..
Kram/Eija