Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 2502 ggr
Eija
0

En tragedi har hänt...

Hej alla här på Ön…..

Idag vid sextiden fick jag det tragiska beskedet att min lillebror har avlidit av en massiv hjärtinfarkt…han är min lilla bror trots sina 51 år…..

Nu har jag pratat med min gamla mamma, men innan det så fick jag tag på en syster till henne, som kunde vara hos henne när jag ringde om detta tragiska besked…

Så nu har jag mycket framför mig att ordna o ställa med, så min sorg får jag sätta lite åt sidan…för det är bara jag som kan fixa med allt som rör begravning o så…tyvärr så bor vi spridda åt alla håll, så det blir inte det lättaste…..

Som jag har skrivit tidigare så finns det en bror till men han är sjuklig efter en stroke för ca två år sen och sen med en dubbelsidig lunginflamation som orsakade ett hjärtstillestånd….så han kommer nog inte att kunna ens antagligen komma på begravningen….

Mamma är ju inte kry heller, hon är ju 81 år och får gå med rulator o rullstol ute….

Min syster är väl den som är friskast av oss, men hon lever sitt eget liv för det mesta och orkar inte ta tag i sådant här….

Så det blir bara ämliga jag kvar, men jag har ju erfarenhet av detta, för jag fixa med min äldsta brors begravning med….

Det jag vill är, att om det finns någon snäll själ här som vill skicka mig styrka att orka med detta, tyvärr så har jag tid hos doktorn själv i morgon förmiddag, så natten kommer att bli lång, och jag kommer antagligen att vara helt slut när jag skall dit, men det måste jag orka med oxå…..

Är inte en person som gärna ber om hjälp till mig själv, men nu har jag böjt mig för detta denna gång….

Kramar till er alla

Eija

Kvaser
0

Oj….då…..tänker på dig å dina närmaste…sänder en bön.

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

BabyDragon
0

Vet inte hur man gör för att sända. Men tänker och ber för dig ändå. Kramar

Eija
0

Tack snälla, sitter här o försöker att fortfarande ringa dit där han bodde när han dog….men det är upptaget hela tiden…..han bodde på ett härbärge för hemlösa….

Jag är så glad att han fick åtminstonde detta lilla hem att bo på sin sista tid…men det är så sorgligtGråter…

Jennyw
0

Tänker på dig och de dina…

Cristine
0

Men Eija! Det är verkligen tragiskt ,jag beklagar din sorg, men stackars dej hur ska du orka med alltig själv.Jag skickar dig styrka  och varma önskningar om att du ska orka med allt som ligger framför dej. Nog tycker jag att din syster kan hjälpa till.

Kramar Cristine

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

millis
0

Mina tankar finns hos dig och din familj.

stina63
0

Men Eija Så tragiskt. Jag beklagar din sorg. Jag skickar styrka, värme och ork till dej.

Kramar Tina

Ayena
0

Men oj så tragiskt och ledsamt.

Kramar om och tröstar!

Kram Gilla

moonflower
0

Beklagar sorgen - ber en bön om styrka för dig!

kram

/moonflower

Soffe
0

Beklagar sorgen.. Hemskt tråkigt att du ska behöva ta allt själv.. Hoppas det ordnar sig för dig..

[Pirkkolino]
0

Med varma tankar o Kramar. Pirkkolino

Eija
0

Tack du goa Cristine, jag förstår hur du menar….men det är så att för det första så är hon våran halvsyster…och hon har haft det väldigt bra, kanske en kompensation från mammas sida för det hon inte lyckades ge oss….

Det är inte så att jag inte älskar min syster, för det gör jag av hela mitt hjärta….men hon är så skör, jag vet att hon vill inte möta jobbiga saker överhuvudtaget…hon flyr för det….och nu när hennes pappa dog  förra året, så blev det på hennes lott att ordna med allt, eftersom hon är enda barnet där…..

Och då tvingades hon ju möta verkligheten, jag ställde upp på det viset att hon kunde ringa mig närhelst hon behövde….och då först fick vi en djupare kontakt, för nu förstod hon mer hur det är….

Så därför vet jag att hon inte vill eller snarare orkar med detta…och jag hörde av mamma direkt att vi inte kunde störa henne för hon har det så jobbigt nu för hon jobbar så hårt och är nästan aldrig ledig…och hon är ju mammas baby fortfarande trots sina 45 år…

Och jag bryr mig inte heller för den delen….vi bor ju som sagt väldigt spritt….hon o min bror bor i Sigtuna o Märsta, mamma bor i Köping och jag i Filipstad….och brorsan som avled bodde i Nyköping.

Jag tackar så mycket för all hjälp jag kan få för att orka….mentalt så gör jag det nog, men kroppen är ju slut, så det är där jag är orolig…

wolfie
0

Åh..beklagar din sorg..ger dig styrka o tröst o varma kramar för att du ska orka ta dig igenom detta..vi finns här för dig..prata hur mycket du vill om detta..här kan du hämta kraft..

Varma kramar Carina

Indiania
0

Jag skickar kärleksfulla tankar till dig fyllda med värme och styrka!

Kramar

" Var nära naturen - var när dig själv "

attvaraellerintevara
0

Snälla, söta…Livet är förunderligt ibland… Ibland blir man så ledsen så man vet ej vad man ska ta vägen och ibland dyker det upp ett glädjebesked. Nu ett sorgebesked,så tragiskt, så ung han var…

Det gäller för dig nu att ta en stund i taget. Långa promenader,meditation,prata med någon av dina närmaste vänner som du känner förtroende för och låt tårarna komma… det hjälper ej att försöka låta bli att gråta. orkar du så ge dig i kast med alla praktiska ting,nu,detta kommer att ta tid.

Sover du inte utan ligger och grubblar,gå till "Bibban" och låna en talbok,sätt på den när du lagt dig… detta gör jag,jag hinner ibland inte lyssna ens klart på första kapitlet i boken…

men du måste acceptera att du är ledsen!

Sorgebearbetning är inte lätt…

Sänder tröstande  tankar till dig..

Hälsningar ifrån Astrid.

tommytoe
0

Varma kramar till dig Eija! Tänker på dig.

Elisabeth-J
0

Eija, du är stark och går igenom dina prövningar på ett jättebra sätt, tänker på dig och skickar så mycket jag kan till dig.

Ta hand om dig, massor av varma kramar!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Hellas]
0

Beklagar sorgen lilla vännen, försök att inte glömma bort dig själv nu trots att du står inför en jobbig period.

Många varma kramar

Hellas

Mammi
0

Beklagar sorgen och skickar varma styrkekramar till dig!

signemo
0

Lilla gumman. Sänder många varma kramar till Dig. DU kommer att klara det. Men glöm inte Dig själv.

Hoppas Du känner att Du kan prata med oss här.

Kram

Var rädda om varandra

Pluppis
0

Åhhh Eija.. Jag beklagar verkligen er sorg..

Massor av varma kramar

~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

Mysan59
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kommer in lite sent här, och ska skicka varma tankar till dig!

Beklagar också sorgen!

Eija
0

Tack alla snälla goa…..ni är så underbara så ni vet inte vad…..

Som tur är så har jag gått igenom detta ett par ggr, så jag vet vad som händer o sker….men alla sorg är så olika, som någon skrev här förut…

Det är de väntande och de som man aldrig räknar med….men hur det än är så är personen så himla saknad, man vet ju att man aldrig mer får träffa denne i detta nu mer….men jag har ju tröst i att vi kommer att mötas igen fast på en annan plan…

Nu vill jag berätta en liten solskenshistoria i allt detta….

När jag fick beskedet, så blev det inge matlagning här utan det blev till att ringa runt istället…..Då erbjöd sig min gubbe att åka iväg o köpa mosbrickor med korv istället åt oss…..efter att vi hade ätit, så satt jag mig på soffan o drog upp bena o luta mig lite mot armstödet, och då såg jag i ögonvrån något vitt som låg på min vänsta axel…..

Så jag tar tag i det och får se att det är en stor vit dunfjäder, och hur den har kommit dit kunde varken jag eller gubben min förstå…för om den hade varit där hela tiden, då skulle den ju ha ramlat av tidigare av vinddraget när jag gick…..

Men sen kom jag på….har ju läst här någonstans att detta var ett Tecken på att någon på andra sidan gav en hälsning, när man hitta en fjäder…..

Så nu vet jag vem den hälsningen kom ifrån, och jag blev så glad i allt detta….nu har jag hängt upp den vid min brors telenummer….

Så mitt i allt detta så kom denna fina Tecken från honom….

Morsan1
0

En kram till Eija! En sån där riktigt varm go kram som man behöver när det är skruttigt!

solblomman47
0

Sänder mycket kärlek och ljus till dig och dina annhöriga.

Styrkekramar från Kerstin

Elisabeth-J
0

#23 Vilken fin upplevelse med en så vacker hälsning :)

Kramar

Elisabeth 

Eleri-Twinkle
0

Åh Eija, jag beklagar sorgenGråter STOR, VARM KRAM från mig!!!!!

Eija
0

Tack igen alla snälla rara….har nyss pratat med lilla mamma igen, och hon har blivit väl omhändetagen av sin yngsta syster…det är så bra att hon bor mittemot henne…så det är nära o bra ifall att…..

Vi har vänt o vridit lite om begravningen o så, och vi är helt överens om att han skall kremeras….och sen har vi kommit fram till ett beslut…och det är, att om han bara finge ta med sin gitarr i kistan innan kremeringen…..för det var hans enda glädjeämne här i livet…gitarren…..

Får han inte den, sa mamma….så kommer han för att hämta den…..

Är det någon här som vet ifall man får ta med sig någon ägodel när man kremeras…eller i kistan…..

Kram på er

Eija

sofie28
0

beklagar sorgen. Många kramar

Britt-Marie
0

Men Eija då,har inte sett detta förrän nu. Så mycket det blir för dig nu. Sänder mina varmaste kramar till dig. Beklagar din/er sorg.

Men i allt vilken fin upplevelse du har varit med om, med fjädern. Säkert en hälsning att jag har det bra nu.

Tänker på dig och jag hoppas det du skall kunna få sova nått i  natt trotts allt. Och hoppas det skall gå bra för dig hos läkaren  i morgon. Försök ändå tänka lite på dig själv med, så du inte blir helt slutkörd.

Kramar/ Britt-Marie

[GunillaF]
0

Åh, lilla lilla gumman….. att människan ska vara tvingad att gå igenom så många prövningar….

Jag håller om dig hela tiden!

/Gunilla                

solblomman47
0

#28 Både när min pappa och min mamma skulle läggas i kistan frågade begravningsbyråns folk om det var något vi ville skicka med i kistan vi fick lägga med vad vi ville.

Så jag tycker att ni ska be att han får sin älskade gitarr med sig.

Kram/Kerstin

[Jeremina]
0

Min kära ÖN-vän, jag känner med dig och skickar värme och styrka i den mängd jag kan…du låter som en stark människa och kommer  ta dig igenom detta….ålder har ingen betydelse som du skriver..han var din lillebror.

Varma kramar från Jeremina!

Trisha
0

Såg detta nu när jag kom hem och sänder dig verkligen så mycket varma tankar och kraft. Du låter sannerligen som om du försöker se det vackra i allt så jag är inte förvånad att du fick den fina fjädern. Hoppas verkligen att du, mot alla odds,  får en lugn och skön natt med värdefull kraftgivande sömn!

Varma hälsningar från Elinor

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

stevey
0

Hoppas du får stöd och attdu har positiva upplevelser att falla tillbaka på. Varma kramar från Stefan.

Ina123
0

Beklagar sorgen, vad jobbigt för dig vännen, skickar varma tankar och styrka, stora kramar till dig goa Eija

Kerstina-61
0

Beklagar sorgen och skickar ljus och styrka!
Var rädd om dig!

Vilken fin hälsning du fick med fjädern Glad

Varma kramar!!
Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Britt-Marie
0

Du har fått PM från mig. Men jag glömde att skriva men gör det här i tråden nu. Att jag lagt saker i mina föräldrars kistor inför begravningen. Nu är inte de kremerade, men jag skulle inte tro att det löper några hinder om det är kremering heller.

Sköt om dig vännen!

Kram/Britt-Marie

mona43
0

Sänder massor med kraft och värmande ljus till dej!

Stora stärkande kramar!

Mona

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Happyspirit
0

Jag kom hem precis och läste det här Eija!Gråter Va, ledsamt för dig. Tänker på dig och skickar ljus till dig vännen.

Kram Anki

maiya
0

Beklagar sorgen Eija.

Kram!

powderpuff
0

massor av kramar, tänker på dig.

har själv en storebror som gick bort i en massiv hjärtinfark för 4 år sedan Han var 42 år.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

mabia
0

Eija….beklagar sorgen….styrkekramar från mig!

[asamaria]
0

Sänder färger till dig.

Många kramar Åsa

kybele
0

beklagar sorgen gumman…. kramar i många

Issa
0

Massor med styrkekramar. Tänker på dej och de dina.

dilba
0

Jag beklagar verkligen din sorg Eija. Det låter som att din bror levt ett hårt liv och kanske han nu får ro. Jag sänder lugn och värme så du kanske kan vila i natt. Kramar från Dilba

Toyan
0

En ny dag har redan börjat när jag läser detta.

Jag sänder varma tankar och styrkekramar till dig och.

de dina Eija.

Din bror kommer att finna den ro han kanske inte fick i detta livet.

Kärlek och ljus/ Toyan

Mads
0

Beklagar din sorg, stor kram & de varmaste tankarna sänder jag dig.

/ Madde

Amor Vincit Omnia

Hoppfull
0

Även jag vill säga att jag känner med dig och tar dig med i mina samtal med änglarna!

Massor av värme!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Bybo
0

Söta rara, jag beklagar verkligen din sorg och känner med dig.  Värmande kramar…

Elisabeth-J
0

#28 Jag vet inte vad som gäller vid kremering, har bara varit med vid jordfästning. Men det borde ju kunna ordnas tycker jag, prata med Fonus om det för dom vet vad som gäller, jag håller tummarna och tycker att han bör få ha sin gitarr med sig.

Kramar

Elisabeth 

tommytoe
0

Vilket fint Tecken det där med fjädern Eija.

Kramar

mayolica
0

beklagar sorgen , sänder varma tankar.

~ mayolica ~

Dance
0

Härligt med änglatecknet, Eija, ber för både dig och din bror och hela situationen. Kram Silja

Marina2
0

Skickar styrkekramar till dig.

Kram/Marina

Eija
0

Har nu kommit in här igen, har varit på läkarbesöket som jag hade tid till….suck….inte allt som var bra med proverna…så det blir fler provtagningar……..ja, ja…..

Nu vill jag tacka alla härliga o goa medmänniskor där ute, ni är helt underbara….tänk att detta hade jag aldrig i min vildaste fantasi ens kunnat drömma om….det känns om ni vore mina systrar o bröder allihopa…..

Sen måste jag bara berätta att det verkar som ni tillsammans har hjälpt mig till en skön inre lugn o ro….jag känner mig så avstressad trots allt detta som ligger framför mig…..tack snälla….

Låter kanon om han får med sig sin gitarr, det var hans hjärta kan man säga….

Idag har jag o mamma bestämt att han skall komma hem till henne i Köping istället, och att vi andra som orkar tar oss dit istället. så har vi en enkel minnescermoni där istället…..så nu skall jag jaga efter en begravningsbyrå i Köping, för jag tror att det är dom som ordnar med hämtning….en får se….så lite mer har vi kommit fram till…

Tackar återigen från hela mitt hjärta till er alla…

Varmaste kramar/Eija

Choklad
0

Hur svårt det än känns nu, så kommer du att klara det. Många styrkekramar från mig! Och försök att le . Jag vet att det låter tokigt, men ett leende och ett skratt är faktiskt inte förbjudet ens på en begravning.

U R us

Frejzan
0

Skickar styrkekramar till dig. Beklagar sorgen.

Kram / Brittmarie

Blackfeather
0

Jag känner med dig Eija….och skickar så mycket ljus och styrka jag kan till dig och dina anhöriga. Så fint med den vita fjädern och att du kan hämta styrka och tröst i den.

Jag känner igen din oro om att kroppen ska orka…sitter i samma sits själv…där jag ofta får vara spindeln i nätet trots egen dålig hälsa. Men på något sätt så brukar det ordna sig till slut och det är jag övertygad om att det gör för dig oxå. Du utstrålar så mycket styrka och visdom ska du veta…

Ljus och frid till dig/Helené

Eija
0

Är in här igen en sväng….ni får ursäkta, men jag bara måste skriva o berätta hur det går undan för undan….det känns så bra för mig att få skriva o berätta…det är väl en sorts terapi kanske….man känner sig inte så ensam då…

Nu har jag pratat med begravningsbyrån där i Nyköping, och dom visste redan vem min bror var, och dom upplyste mig så bra om vilken hjälp man får med kostnader o hur mycket…så det var kanon…

Sen säger tjejen jag prata med att en av deras Medarbetare hade visst haft en viss kontakt med min bror, så han hade sagt tidigare, att han ville hjälpa till med begravningsbestyren angående honom, så nu skall han ringa upp mig istället…..så jag sitter just nu o väntar på det samtalet…

Sen har jag även haft kontakt med en socialsekreterare som var hans kontaktman, och det var han som gav mig numret till begravningsbyrån……och han noterade upp våra önskemål om gitarren…så nu får vi se vad dom kan ordna med detta…

Så hitintills så har det börjat bra iallafall….det flyter som man säger…

#60, Ja du, du vet då hur det är…..men på något vis så skulle jag nog ha svårt ändå att släppa allt, ifall att någon erbjöd sig….jag är bara sån…..vet ju hur det är hemma….min dotter har fått säga till på skarpen många gånger…när jag är där med näsan hängandes över axeln när hon t ex  hjälpte mig med tvätten när jag var dålig…

Hon och vissa andra har sagt att man borde binda fast mig i sängen ibland, så att jag inte kunde komma loss, så dom fick arbeta i fred…

Men som det är nu så har ju kroppen sagt ifrån, när inte hjärnan har förstånd till det….

Jag har läst här om era underbara inlägg och varma kramar……känner mig så omkramad o ompysslad på något vis….tänk vilket fint forum detta är….jag bara älskar er alla där ute…

kram på er

Jag kommer nog att rapportera allt eftersom, mest för att det känns så skönt att få berätta och skriva av sig…..

Eija

Jane-Lyzell
0

Beklagar din sorg Eija och sänder styrka här ifrån!

Vad skönt att universum är med och hjälper i eran svåra stund!

Varma kramar Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Chakra]
0

Kram och styrka till Dig Eija!

Ta han dom Dig och känn allas omtänksamhet när det är jobbigt!

TantAlma
0

Beklagar sorgen! Självklart vill jag hjälpa dig med den styrka du behöver. Jag ska be en bön för dig. När jag själv behöver kraft, extra kraft brukar jag be mina änglar om det vet inte om du tror på sånt. Men kom ihåg att man kan pröva. *Jag upplever att det funkar och hoppas det gör det för dig också.

Alma med stora famnen

Eija
0

Tack ni älskade vänner…..Ni har verkligen hjälpt mig med styrkan…..och vilket flyt det har varit…..

Nu är ju allt ordnat nästan…urnan med askan skall transporteras till Köping, och där skall vi ha minnescermonin innan urnan tas iväg till minneslunden….vi får ta med cd-skivor o spela musiken som han gilla, och vi får ta den tid vi vill….det blir inte någon präst eftersom han hade gått ur kyrkan….vilket jag blev förvånad över….trodde inte det….

Så nu är det bara vart o när, samt hur det blir med elgitarren, för dom visste inte reglerna ännu när det gällde detta….en aukustisk gitarr skulle gå bra att lägga med i kistan, och har han även en sådan så får det bli den….

Kramar från mig till er alla där….jag bara ääääälskar er av hela mitt hjärta……

Eija
0

Kan inte låta bli att sätta in ett kort på min kära lilla bror, detta var när han var med på min 50 års fest…han var 45 år fyllda där…..

Eija

PS: om ledningen tycker att det är stötande eller så, så får ni naturligtvis ta bort fotot här….men jag hoppas inte det, för jag tycker att ni även skall se vilken fin kille det var trots sitt hårda liv. DS

Dance
0

#66-- fin bild på brorsan, Eija.

Känner att det är helt okey för honom att vara med på bild här på ÖN. Om han levt ett hårt liv som hemlös så har han nu äntligen kommit hem iallafall, omsluten av ljus, värme och kärlek.

Jag bad healing- beskydds- och befriare från svårigheter-böner igår för dig, din bror och hela situationen. Eller inkluderade er i bönerna rättare sagt, jag brukar be på kvällen innan jag mediterar, passar då på att inkludera de personer som ber om hjälp.

Varma kramar från Silja

Eija
0

Tack Dance…..ja, jag vet att han har det bra nu….jag riktigt kan höra hans skratt….det där speciella som locka andra till skratt med, fast man inte visste vad som var orsaken…..Och jag riktigt ser framför mig hans glädje ända inifrån ögonen….för den såg man inte så ofta…..bara vid vissa stunder……

kram/Eija

powderpuff
0

#65 Jag tror inte man får lägga elektriska saker i en kista när de ska kremeras för jag ville lägga min brors mobil i hans kista när han skulle kremeras men det fick vi inte. Det är 4 år sedan.

Kram.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Vibeka
0

Sänder varma tankar och ljus till er alla som sörjer honom.

Carina

Britt-Marie
0

Eija, så fint av dig att sätta ut en bild på brorsan din. Han har det bra där på andra sidan nu. Du skall se att du kommer få fler små Tecken framöver.

Kram/ Britt-Marie

Eija
0

#69, ja, jag misstänker att det är så…så jag hoppas verkligen att han har en aukustisk oxå….

Tack vibeka…kram

Ja Brittis, skulle verkligen vilja det…fast lite mysko var det igår, för jag har ju mina foton som bildspel o skärmsläckare på datorn…och jag satt o gick igenom lite papper så därför körde det igång på skärmen…och då kom det hela tiden upp foton på just honom, annars så brukar det ju variera lite mer…så jag haja till och sa då högt….Hej Allan ja, jag ser att du är här….kunde bara inte låta bli…

Kram/Eija

signemo
0

Hej Eija. Kikade på bilden av Din bror. Hans ögon känns som en varm själs ögon.

Låter mysigt att Du pratar med honom när hans bild kommer fram. Jag gör likadant  när jag ser foton på min vännina.

Hoppas det reder sig med vad Du vill ha med i kistan.

Är mycket sorg men även tankar av vemod och glädje som kan komma upp när någon kär lämnar denna världen.

Kram Signemo

Var rädda om varandra

mommo
0

Jag säger som Signemo: en varm själs ögon. Din bror måste ha varit en varm och omtänksam människa, om än kanske ibland på sitt eget sätt.

Jag är övertygad om att han hade mycket gott att ge dom som han stod närmast i kontakt med. Högt var han älskad, och nu saknad av många.

Kram och varma tankar, mommo

TantAlma
0

Enligt ett barnprogram som min dotter såg på för några veckor sedan Evas superkoll så nämde hon att man kunde lägga ner saker i kistan om man vill.

Så om någon sagt nej, beror det nog på deras egna personliga inställning. Har också hört talas om folk som lagt ner mobil telefoner i kistan och så har det ringt från det nummret senare och bara brusat.

Finns att se på svts hemsida att se. Hon beskriver alla stora religoners sätt att begrava och borgelig.

Eija
0

#73, Visst känns det så naturligt att göra så. Tyvärr så skulle jag inte få lägga ner elgitarren, jag fick besked igår…Gråter..suck!

#74, visst var han en vänlig själ, den enda som han gjorde illa var sig själv….när han brusa upp, eller blev arg på något, då kunde han slå sönder sin gitarr….det var precis som att han jämt straffa sig själv istället….jag kan inte förklara riktigt….det har nog med att göra, hur han hade växt upp….han lyfte aldrig fingret mot någon, utan flydde om det blev bråk….han var så snäll…

#75, tack för tipset TantAlma, som du såg så fick jag inte ta med elgitarren, men detta att få veta hur en borgerlig begravning går till kan ju vara bra att veta…har aldrig varit på någon förut…

Kram/eija

Jane-Lyzell
0

#72 vist är det fantastiskt när de kan mikla så:-)

Kram Jane

Eija
0

#77, visst är det….jag blir så himla glad när det kommer sådana Tecken, visst att det kunde vara bara en tillfällighet….men jag vill ju tro att det var Allan som visa sig på sitt sätt…så därför gör jag det och mår bra av det…

Kram tillbaka

Eija

Jane-Lyzell
0

#78 Klart det var ett Tecken i från Allan:-)

kram Jane

molly57
0

Beklagar sorgen! sänder dig kärlek och ljus.Under din svåra tid/prövnning.

KramÅsa

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.