Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 959 ggr
andreaholm
0

Hjälp med drömtydning

Inatt hade jag en konstig dröm. Jag drömde att jag var i ett höghus och där var det ett rum med massa folk. Det var några som skrek till mig att jag också skulle gå in i det rummet, men jag ville inte för jag kände på mig att det skulle hända nåt. Det var en genomskinlig dörr till rummet så man kunde se in i rummet.. dom stängde dörren och då började det brinna. Dom kunde inte komma ut ur rummet för den låstes på nåt sätt… så dom dog. Jag klarade mig eftersom att jag aldrig gick in i rummet och hann springa ut.

Ibland kan man undra vart dom här drömmarna kommer ifrån.. och vad dom betyder.

Nån som har en aning om vad den här drömmen kan betyda?

Eija
0

Hejsan!

Usch vilken otäck dröm du hade, jag kan säga som så att huset brukar representera dig sjäv….så om huset är fint så mår du bra och vice versa……

Så jag tolkar i detta att du har något inom dig som inte känns bra, och det tydligen till något som har med massor av människor att göra…..kanske är det så att du inte trivs på ditt jobb eller med något där det finns mycket folk….det verkar som att du vill vända ryggen mot dom…

Sen att någon skrek i drömmen att du oxå skulle gå in i rummet tilsammans med dom och du vägra….tolkar jag som att det är tydligen någon som drar i dig och nästan tvingar dit till att följa med på saker du inte egentligen vill….

Min tolkning, hoppas att den hjälpte dig lite…..

Kram/Eija

andreaholm
0

oj, jag känner verkligen i mig i det du skrev! tack så jättemycket för svaret!