Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 1011 ggr
botakt
0

Kan nån..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan nån hjälpa mig med vad det är som är över manken på den ljusa hästen? Dom där vita skuggorna.. Det finns en vit skugga över manen på honom med.. Detta är från i sommras. Solen kan det inte vara kan jag säga för den var inte i närheten av platsen när jag tog kortet… Men kan nån se vad det kan vara?Skrattande

[asamaria]
0

Jag skulle säga att det är en solreflex.

Kram Åsa

dilba
0

Ja det ser ut som att solen kommer uppifrån vänster i bild och kanske nån hinna på linsen orsakar reflexen…..men however….så ser det lite ut som en spilevink sitter där uppe med benen åt sidan, som i damsadel. Men jag tycker mig också se en filur stå framför den bruna hästen tydligast mot bogen på hästen….Jag har ju förstås ingen aning om ifall det är reflexer eller inte men det vore roligare med andar tycker jag…

botakt
0

Solen kan det inte vara då den inte var där jag var då jag tog kortet.. Om ni förstår vad jag menar. Linsen var det igne fel på. När jag hade tagit kortet så på kameraskärmen var det ingen vit dimma. Sen när jag tog in de i datorn var dimman där. Jag kan ju bara säga att det spökar i hagarna och i stallet. Mest i stallet. Jag tycket att det ser ut som nån rider på min häst ( den ljusa) Men jag kan inte riktigt säga… Glad

botakt
0

Dilba: Nu ser jag  en till dimma  vid den mörka hästen. Men solen kan väl inte vara i skuggan? Det är ju nått där vid bogen…Förvånad

Choklad
0

Wow det tyckte jag var häftigt! Man ser ju hur någon sitter på den ljusa hästens rygg och på den mörka syns en orb lite snett över manen

U R us

BabyDragon
0

Ser verkligen ut som om någon sitter på hästen. Kanske du fått en bild på ektoplasma och en orb :)

botakt
0

#5 å #6 Ja.. Det syns tydligt att nån pillar på min häst =D Orben ser jag inte vart är den?

dilba
0

orben sitter runt om  den ljusa hästens nosgrimma…

botakt
0

#8 okejs

allhealing
0

Lägg in bilden i ett bildbehandlingsprogram.

Rotera bilden på den mörka hästen 180 grader och lägg den över "spelgelbilden" uppe till vänster i bild.

Det är en spegling som du ser.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

botakt
0

har inge sånt program. Men vad är det för spegling som kan se ut som en som rider? =)  Som sagt så var inte solen just på den platsen då bilden togs

[Jeremina]
0

Det ser ut som en person sitter på hästen helt enkelt….JS!

allhealing
0

Titta på den lilla bilden så ser du speglingen.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

botakt
0

#12 visst gör det? Men kan en dimma spegla sig?