Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1373 ggr
Mads
0

Sällskap

Just nu tänds och släcks lampan i hallen hela tiden, den knäpper och låter nästan som den fräser. Kaffekokaren stängde av sig precis…

Jag mår inte så vidare bra idag och undrar lite om detta kan vara nån närvaro som trycker på att ag ska rycka upp mig ? Tycker faktiskt det börjar bli en smula obehagligt..

Kram

Amor Vincit Omnia

Indiania
0

Kanske ätr det någon från andra sidan som du håller av som skickar dig kärlek i dag när du inte mår så bra! Tänk om det är så…………

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Mads
0

Fin tanke, tack ! Får hoppas att det är så denna dag.

Kramar Madde

Amor Vincit Omnia

Dinengel
0

Det är dina änglar som hälsar på dig och du behöver inte känna obehag.jag skickar mina änglar också så mår du bättre snart

Kram Linda

Mads
0

# 3 Tack Glad

Tror mina änglar i så fall blev lite frustrerade på mig, precis som att sitt nu inte där och var förtvivlad ta dig i kragen nu…Flört

Amor Vincit Omnia

[Jeremina]
0

Jag får fram en man som är mörk och talar ett annat språk…känner du igen det? kram Jeremina!

Mads
0

# 5 Ahhh, då vet jag vem det kan vara. Han är väldigt nära en god vän som inte mår så bra och som jag pratat mycket med den sista tiden. Har fått kontakt med denna man för många år sedan, såg honom då. Kan ju vara han då…?

Amor Vincit Omnia

Mads
0

Nu förstår jag varför jag kände mig så olustig igår. När jag vaknade idag väntade ett brev på hallgolvet från en advokat. Sonens pappa vill tydligen tvista om vårdnad. Jag förstår ingenting, vi har ju äntligen en någerlunda fungerande relation och jag har gjort allt han bett om hur jobbigt eller fel det än kännts. Var nog en liten förvarning igår kanske…

Amor Vincit Omnia

[Jeremina]
0

Du kände nog på dig iförväg gumman..håller tummarna för dig…angående mannen har jag skrivit i pm till dig…kram Jeremina!

BabyDragon
0

Uscha låter inte kul Rynkar på näsan Hoppas på det bästa för dig. Kramiz

Kvaser
0

Det brukar vara så….innan stormen finner man lugnet. Sedan kommer hugget i ryggen…

Har varit med själv om liknande.

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

starcat
0

Kanske någon som vill visa att h*n är med dig hela tiden under jobbigare perioder? Hoppas att allt löser sig till det bästa!

Kram

Förresten innan hela familjen blev sjuk blinkade vår vardagsrumslampa och innan jag fick uvi så lät det som om nån kastade sten i barnens garderob.. Kanske en liten hint från andra

sidan att vi ska ta hand om oss bättre.

Mads
0

# 9 Tack !

# 10 Jo det kan ju vara så. Hade väl tyvärr hoppats att det skulle lägga sig lite med stormarna nu ett tag, har haft så mycket det senaste året. Men det är väl helt enkelt något jag ska igenom.

#11 Tack, jo jag hoppas också det löser sig. Tar en dag i taget och så får vi se hur det blir.

Kram till er alla / Madde

Amor Vincit Omnia

Indiania
0

#12 Måste bara säga att fotot på dig och ditt barn är ljuvligt!

Glad Kram till er båda

" Var nära naturen - var när dig själv "

Mads
0

# 13 Åh tack Indiania Glad

Kram

Amor Vincit Omnia

[Jeremina]
0

Du och lillfisen sprider glädje för många på den här sajten Flört

Mads
0

# 15 Så glad jag blir, tack !!

Så fina ord från fina människor precis i den stund man behöver det som mest.

Tusentals kramar !

Amor Vincit Omnia

[Jeremina]
0

Mads! Har du sett att dem gör om iFokus lördag och söndag så då kan vi inte komma in här? Elisabeth skriver om det i inlägg "viktig information" Glad

Mads
0

# 17 Jo JS jag såg det, vad ska man då göra ?? Vi får helt enkelt utbyta e-mail adresser eller nåt Flört

Kramar

Amor Vincit Omnia

[Jeremina]
0

Japp..Mads….skriv din mailadress i ett pm. Jag ska skriva pm till dig nu…..pussisar JS!