Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 2595 ggr
Lindawar
0

Dröm under narkos

Måste bara berätta detta. Min mamma gick bort under tragiska omständigheter -98. Sörjde henne väldigt mycket och kände att jag ville ha svar på några frågor av henne. Drömde mycket konstigt i början men fick egentligen inga svar. 2003 opererades jag under narkos och då kommer mamma till mig. Allt är alldeles vitt omkring oss och jag sitter på en bänk och hon kommer rakt emot mig lite från vänster och sätter sig ner brevid mig på vänster sida. Allt känns så lugnt och fridfullt och vi sitter och pratar och hon förklarar en del. Strax efter ropar personalen efter mig, jag vill inte men jag måste vakna. Jag ville så förtvivlat tillbaka till mamma igen men det gick ju inte. Finns det någon här som har en förklaring för det var ju ingen "riktig" dröm eftersom jag var sövd.

Choklad
0

Din mamma passade nog på att prata med dig just när du var som mest mottaglig.Tror jag iallafallGlad

U R us

[Jeremina]
0

Jag tror precis som #1 att du var mottaglig för du var som utanför kroppen som man är vid narkos..Flört

Lindawar
0

Tack för era svar, det hoppas jag också att det var såGlad

annsod
0

jag opererades 4dec .under uppvaknande så jag ljuset som jag så många gånger hört andra prata om.Det var en helt under bar kännsla. Ut ur Ljuset komm en liten rund varelse utan armar ,Det var en siluet av en ljus liten varelse ca,enofemtio lång.DEN STG STILLA OCH SEDAN SAKTA GLED UPP MOT HORISONTEN OCH FÖRSVAN. när jag vaknade var jag så iskall ihela kroppen men värm i själen för jag kände att min dödsångest var borta.Nu vet jag att det är ljust på andra sidan. HÄLSNINGAR  ANNSOD

Lindawar
0

Det är en tröst att höra för många! Kram lindawar