Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 886 ggr
MedlemNizze
0

Fundering i Natten !

Hej igen !

Jag har en liten fundering. Eller en stor.

Har fått ord till mig, via ett medium, att min guide vill att jag ska göra si och så och sätta igång med det ena och det andra.  (?)

Min undran..

Om guiden nu vet att det blir så som han vet, tillex år 2010. Varför då stressa på med att få det gjort nu.

Jag menar, om vi lever efter ett val vi gjort redan innan vi föds och har satt upp olika stolpar som ska ske i livet. Varför vill då guiden att det ska ske handling nu direkt, när det som ska ske ändå sker inom en viss snar framtid.

Det har jag inte förstått mig på riktigt. Någon som har något klokt svar på det?

Jag vill också passa på att dela med mig av sju olika ord som ni ska tänka på varje dag för att stärka er i er egna utveckling..

ENKELHET

GODHET

VISDOM

RENHET

HARMONI

KÄRLEK

MEDKÄNSLA

Kram Nizze

MedlemNizze
0

Inga kloka svar/tankar/funderingar ?

Putteli Puttsan Glad

Eija
0

Hejsan!

Är vaken med ännu, och såg din tråd…..ja, du vad skall man svara på  din fråga egentligen…..kan det vara så att som du skriver att vägen är stakad och bestämd redan, så kanske detta är bara en del av denna stakade väg….att det är tydligen  meningen att du skulle få dessa tips då o då….tja, det var min tanke över det hela..

Sen måste jag hålla med dig att det var väldigt bra o sanna ord du har satt upp som förebild till våran utveckling…

kram/Eija