Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 3100 ggr
[Angelz]
0

Blå små blixtbollar

ibland undrar man ju om det man "ser" är bara saker man får för sig.

igår på kvällen kunde jag se i ögonvrån som små små klot som var blå som de blixtra till ifrån, men kollade man åt det hållet så var det borta, sen kunde de här små små kloten visa sig på motsatta sidan.

Detta varade en liten stund..

ngn som har ngn tanke om detta??

molly57
0

Jag har  själv upplevt detsamma. Vet inte vad det kan vara. kanske någon här inne har svaret. Har även flera gånger hört ett starkt  surrande ljud vid mitt högra öra. Precis som en humla "flyget" in i örat :- )  kul och höra om någon vet något om det också..

Mvh Åsa

[Angelz]
0

Skönt att läsa att man inte är ensam..

bettis69
0

ser såna jag med, med dom är inte blå.. dom är bara.. vitaktiga

Jennyw
0

#1 Jag har oxå hört denna "humla" vid just högra örat, skrev om det igår i en annan tråd. Jag känner oxå vibreringen mot både örat och en del av kinden.

Frågade ett medium en gång om det, hon hade varit med om det 1 gång och tror att det är när en själ försöker ta kontakt med oss.

De första 9 gångerna jag var med om det (utspritt på flera år) trodde jag att jag hade nåt fel, eller höll kanske på att bli sjuk eller nåt annat "logiskt", men sista gången fick jag en aha-upplevelse, självklart är det någon från andra sidan, därav att jag frågade mediumet om det.

Det är juh härligt när man får bekräftelse av att flera är med om samma grejer! Ibland tror man juh bara att man är knäpp Flört

kajsa-kavat
0

"4 Vad härligt, nu fick jag förklaringen till varför jag hört en humla i vä örat 2-3 ggr, och samtidigt en nästan omärklig tutch/beröring. Var inne på det här med andra sidan. Men varför hände inget mer ? Hur gör jag för att "gå vidare" ? Det är frågor jag ställer mig nu.

Jennyw
0

Ja, hur ska man göra…

Sist när jag kände/hörde och jag fattade att det var från andra sidan, så stannade jag upp och försökte "prata", men jag fick ingen kontakt lixom. Jag är tyvärr inte så bra på allt detta, men jag försökte.

Fast samtidigt, jag tänker, det är iallafall nåt!

Man vet aldrig, om nåt år…eller massor av år, kanske detta är vardagsmat för oss! Skrattande

Kanske skulle man skapa en helt ny tråd om detta…japp! jag gör det, det måste finnas nån som kan förklara juh…

molly57
0

Kul,att flera har humlor : - ) Den första gången var jag, helt säker på att tanten håller på att bli  helknäpp ( om det nu är möjligt). Men sedan när det hände flera gånger,så började jag tänka i andra barnor.Att någon vill ha kontakt med mig. För telefon (även mobilen) ringde utan någon där,lampor som blinkade ect..

Även i min  nya lgh,har det varit en heldel,men blev senare lugnt.

kajsa-kavat
0

#6,7 Första gången jag hörde "humlan" var alldeles för några dagar sedan. Var i stallet, det var minusgrader, och plötsligt när jag står och öser upp foder var "humlan" där vid vänster öra. Jag ryggade tillbaka lite, och tyckte också att jag var helt rubbad. Humlor i december. Men när det hände igen så hade jag mina aningar, önskningar med för den delen. Men som sagt, vidare då ?

TeZ-april83
0

hej. boll i någon färg.. nee men humle ljudet känner jag igen. När jag var väldigt lite vart jag "förföljd" av regnbåge som surra  strax efter att jag skulle gå och lägga mig jag vart jätte rädd och började att grina sprang till min mamma och berätta att en regnbåge förföljde mig min mor vifta bara bort det jag sa -ne ne det finns inget som är efter dig jo sa jag och forsatte at gråta medans min mor gick iväg jag var jätte ledsen och rädd för ljudet regn bågen var ingen fara men ljudet det var så hemskt. sedan des har jag inte varit med om den händelsen nu hör jag bara ambulans serener när jag duchar och ibland när det är knäppt tys någon gång iblan någon som pratar tror att det är killen men nopp så fel jag har. kram Tez

Ritva
0

Hej!

Jag har inte varit med om någ liknade ljud som humlor som surrar. Men jag vaknar ofta vi ca 3 på natten och tycker att jag har hört något, ibland låter det som det är nån som gråter och jag känner mig tvungen att kolla mina barn. Men de sover alltid jättegott. Jag är lite osäker på om det är någon som vill uppmärksamma mig eller om det bara är tinnitus. Jag har en grav hörselskada som gör att jag upplever att jag "hör i syne" ibland - men det kanske är nån som vill ha min uppmärksamhet!?!Obestämd

Popcornett

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

TeZ-april83
0

Svar till Popcornett.
stämmer nog bra det att det någon som vill fånga din uppmärksamhet, det är ju så att under natten när man sover så slappnar man av så pass även härnan har det lugnt så att säga (mindre program som är igång) så andevärden kan komma fram då. testa om du får tid att sätta dig ner underdagen och slappna av och lyssna på ljuden runt omkring dig.. du kanske kan få höra ljuden även då.