Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 1413 ggr
Eleri-Twinkle
0

Vad har ÖN betytt för mig....

Jag vill skapa en tråd som berättar vad ÖN givit just dig. En tråd som påminner oss om varför vi är här och som visar oss vilka fantastiska ting som kan föda ur ett community:-) …ärliga, raka åsikter nu*ler*

Vad ÖN betytt mig…

*ÖN har gett mig underbara vänner.

*ÖN har låtit mig träffa Skruttan, Spiriteye, Hellas och Ina123 och många fina själar därtill*ler*

*ÖN har lärt mig massor om andliga ting.

*ÖN har fått mig att känna gemenskap, där jag annars känner mig ensam.

*ÖN har hjälpt mig att utvecklas som konstnärinna, BIG TIME!!!!

*ÖN får mig att leva livet i tron på att döden är en början på ngt nytt*ler*

[GunillaF]
0

* ÖN har gett mig tillgång till en massa människor som förstår vad   jag "talar" om.

* ÖN har gett mig möjlighet att "träna" på att söka saker, som folk tappat bort, när jag känner för det.

* ÖN har fått mig att förstå att människor kan betyda väldigt mycket för varandra även om man inte träffas fysiskt.

* ÖN har fått mig både att skratta och gråta.

* ÖN har gett mig möjlighet att efter min förmåga, hjälpa mina medmänniskor.

Frejzan
0

ÖN har betytt jättemycket för mig, men det mesta den har gett mig är ett beroende… Jag kommer inte härifrån. Det är alldeles för mycket intressant att läsa här så man bara måste ju uppdatera sig hela tiden Glad

Så - sluta skriva…..

Nä, skämt åsido. Den här sidan är väl det mest intressanta på hela internet. Så sluta inte för guds skull. Vad ska jag göra då Obestämd

Mads
0

Kanonbra tråd Eleri, en stor kram till dig för det !

ÖN har funnits i mitt liv i 2 månader och redan gett mig så mycket.

Jag känner att jag hittat hem på nåt sätt, funnit en plats där likasinnade underbara individer finns att dela tankar, upplevelser, känslor, glädje, sorg, kärlek, ja allt med.

Vad mer kan man begära ? Inget, jag är så nöjd som man någonsin kan bli helt enkelt och tacksam. På bara 2 månader har jag kommit närmre mig själv och min själ än jag någonsin varit och fortsätter att utvecklas varje dag.

Underbart, magiskt, härligt Skrattande

Amor Vincit Omnia

[GunillaF]
0

#1 Tillägg: Jag kan sälja TV:n. Ser nästan aldrig på den sedan jag fann er. Flört

Eleri-Twinkle
0

Åh…underbara inlägg…mer vill jag ha*ler*

Kvaser
0

-Ja, den här tråden var bra !

Den har betytt en hel del.

1, Jag har träffat fler weirdos som mig *skrattar*

2, Nya vänner

3, Trådar, som upplyser

4, Vackra/fina målningar och bilder =)

5, Kloka ord och intressanta artiklar

6, Men framför allt tillgänglighet till en helt ny värld att besöka när man så vill….vilken tid som helst .

Det finns mer, men min hjärna är trött !

Kramar till er alla !

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

[Hellas]
0

Åh detta blir en lång lista:

*ÖN har givit mig tron på mig själv

*ÖN har givit mig djupa vänskaper som ser till själen istället för till ytlighet.

*ÖN har givit mig styrka att våga utveckla min personlighet

*ÖN har givit mig möjlighet att kanske hjälpa och stötta några medmänniskor

*ÖN har givit mig äkta känslor, skratt, tårar, förtvivlan och framförallt glädje

*ÖN har givit mig styrkan att vara mig själv såsom jag egentligen är.

*ÖN har även givit mig väldigt stor sorg och saknad efter en kär vän, Zedd, men också den stora glädjen att få lära känna den lilla mannen med de stora orden *Ler*.

*ÖN har möjliggjort att jag fått lära känna alla mina vänner på Distanskursen som jag alltid kommer ha nära mitt hjärta. Ina Minna Tuva och älsakde Bybo och MariaF *Löööve* och ala alla andra

*ÖN har gett mig mina själssystrar jag aldrig haft i detta liv, Eleri o TuvaKyss, självklart är Skogis en av mina favoritgrabbar även om han inte finns här på ÖN längre *Kram på er*

*Självklart kommer sedan alla duktiga fantastiska medium, jag kan ju inte räkna upp allihop Flört men jag räknar in er när vi ska till Blåkulla, var så säkra på det, jag hoppas att Jane börjat renovera sin kvast sedan resan förra året som gick ganska hett till Kyss!

Trisha
0

ÖN har gett mig modet att träda tillbaka i livet och stå för den jag är efter sjukdom som ledde till konkurs som ledde till djupa skamkänslor för att vara den jag är, loser…. Men alla ni underbara människor här på ÖN har verkligen hjälpt mig hitta min livsinspiration igen, min livspassion - att skriva!! Kan inte tacka nog för det. Och sist men viktigast - jag har hittat min vision jag fick för 22 år sedan när jag började mitt uppvaknande. Visionen är enkel, men för mig så viktig. Människor som möts och alla har vi insett vikten av att stå tillsammans, och vi ser varje persons oerhörda vikt i det stora komplexa universat, som blir enkelt och vackert när vi fattar. Gemenskap och kärlek.

Vet att jag ibland låter som en tramsmaja i vissa inlägg, men med hjälp av så mycket stöd här inne så vågar jag ändå stå upp för det jag tror på. Sann kommunikation, även om det svider ibland. Kärleken och vänskapen som överkommer vilka problem som helst.

Ojoj, så högtravande det blev så här på förmiddagen….. men jag känner verkligen så och när min vision blev för höljd i skugga p g a livets omständigheter, tja då var det inte kul att vara jag. Nu mår jag som en stark drottning och älskar livet. ÖN har inneburit mycket för mig. Så är det bara. För att lätta upp min ibland lite allvarliga sida så lägger jag ibland in  helt OT-trådar. För humorn börjar verkligen återvända och det är ett sant friskhetstecken.

Vem vet - innan 2009 är slut kanske jag har ännu fler vänner i vanliga fysiska livet också som jag funnit via ÖN. Vänner som ´man kan lita på och som insett värdet av att lämna skitsnack och konkurrens bakom sig.

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Marina2
0

ÖN betyder jätte mycket för mig. Här läser jag era inlägg och upplevelser och blir inspirerad. Ibland kan jag själv dela med mig av mina upplevelser. tänk att ha denna samlingspunkt! Att kunna få rådfråga om andligt som man kanske inte annars hade kunnat.

Och vill tydligt ännu en gång säga att här delar man med sig! "Kända" som "okända",det utan rädsla och pretantioner!

KRAM Marina

BabyDragon
0

Har bara varit med i ett par veckor men ÖN har givit mig:

*Svar på upplevelser jag fann obehagliga.

*Gemenskap med likasinnade.

*Många intressanta och inspirerande tankar.

*Har vågat ta steget och veta hur jag ska göra det att finna min egen väg.

*Får se många olika sorters människor och åsikter vilket är intressant.

*Fått många uppslag till min bok

*ett mysigt och beroendeframkallande forum

Tack alla ni för allt :)

Ayena
0

ÖN vad den sajt jag blev rekommenderad av en internet vän - en vittra från Jämtland. Detta måste ha varit någon gång 2006 då jag var medlem under namnet Ayena.

Sen upptäckte jag några andra sajter, såsom Utomjordiskt, Häxor och Andlig Utveckling. Och så blev det så småningom min egen sajt Existens som fyller ett år till sommaren.

Jag har ofta tänkt på vad iFokus har betytt för mig och alla trevliga och spännande personer jag stött på, och allt jag lärt mig - om mig själv och om livet.

Nu sitter jag här och nästan bölar och blir riktigt sentimental Gråter

Love You All! Kyss

[Puppan]
0

Det är ett helt fantastiskt forum med fina människor. Jag har lärt mig en hel del här, fått förståelse i saker å ting. Fått många tips å råd. Både läst å delat med mig av upplevelser. Det är skönt att det är så många som upplever samma saker som jag själv gör, jag har aldrig tvivlat på vad jag tror men man får ändå bekräftelse om jag säger så.

Å stödet som finns här för varandra är så fint.

Det finns så mycket mera att skriva men just nu måste jag kika omkring här inne Flört!

Tack alla!

SEViking
0

Jaha, vad har ÖN gett mig då?

Jag hittade ön via tips från en vittra jag med (#11 *ler*). Så jag hittade hit å började läsa å skriva.

Så ÖN har givit mig fler insikter, en massa tjafs me oliktänkande och en massa meningsutbyten med likatänkande. Förmodligen har jag växt lite, bäde mentalt, och på bredden och åldermässigt. ha ha

Jag har även här fått vänner, otaliga vänner, säkert åxå oskiljaktiga vänner. Vem vet, kanske en del ovänner åxå, vad vet jag, men det är upp till var å en.

Så hur sur man än varit på olika inlägg å en del av skribenterna, så har ju ÖN varit ett stort plus i min existens.

Elisabeth.J. har gjort ett bra jobb, å förtjänar en stjärna för det hon skapat och hållit vid liv i hela 2 år.

Kram till er alla.
(En varmare kram till dom mörkhåriga honorna, ha ha ha)

? SEV ?

TantAlma
0

Ön har gett mig vänner Kyss

Ön har hjälp mig att utvecklas Oskyldig

Ön har gett mig kontakt med änglar Glad

Ön har hjälpt mig att vara trygg och tro på mig själv.Glad

Ön har gett mig skratt och tårar Skrattande Gråter

Ön har gett mig healing Skrattande

Ön ger mig ständigt nya ögon och lär mig mer Glad

Ön översätter saker som vanligt svårt att begripaFörvånad

Ön gav mig en vinst Skrattande

Ön gav mig en blogg sida… Flört

Obestämd Ön ger mig mer och mer som jag har svårt att sätt ord på

signemo
0

Blir så rörd när jag läser vad ni skribit. Precis så är det för mig också.

ÖN har gett mig allt NI skriver. Nått som är fantastiskt är vänner. Vänner man aldrig träffat fysiskt. Därför känns Ni extra betydelsefulla.

Här öppnar vi oss på ett sätt som jag tror många av oss inte gör annars.

Visst jag har underbara vänner annars också.Vänner som jag litar  fullt ut på och som jag trivs så himla bra ihop med. Vänner som vet hur man är och vad man känner Vänner jag inte vill mista

Här känns det som vi är själsliga vänner Man vet oftast inte hur Ni adra ser ut eller beter er i det vanliga ivet. Jag inbillar mig att vi öpppnar oss på ett annat sätt här. Känns som att här är vi som vi är

Om vi skulle träffats före vi umgåtts här är jag inte säker på att vi skulle lärt känna varandra lika bra. Vi inbillar oss så lätt saker. Här bara är vi som vi är.

Tack för att Ni finns och kram på er

Var rädda om varandra

Eleri-Twinkle
0

*Puff*