Snabb svar
Finns det någon som är bra att spå i kort ? behöver svar snabbt ikväll senast imorgon förmiddag.
Jag hade ett tel nr från en man som var duktig och jag bara ringde upp och han sa allt vad jag befan mig då.Men problemet är att jag har inte det nr och mins inte ens vad han hette.han bodde uppåtlandet.Kan någon det nr snälla skicka pm.
Tack för alla tips
Dinengel

Hoppas att du hittar telefonnumret. Jag tror jag vet vem du menar men har glömt namnet jag också men kanske kommer jag på det under dagen.
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Det skulle var bra om jag fick telnr.Kommer du på den vänligen skriv pm. han är äldre man men jag mins inte namnet.
Kram Dinengel
Du skriver att han bor uppåt landet. Bor han i Norrland, Lappland eller…. Svårt att veta riktigt vad du menar. 
Är det Saidas bror? 
Jag vet inte om Saidas bror lever nu men han bodde långt upp i norrland och jag har pratat med honom en gång. Han kan sina saker…han med! Tror jag har hans namn och tel.nr nerplitat i min bok.
Jag känner inte hans syster skriv pm på det tel nr så kan jag ringa man vet alldrig.Hoppas på det besta.
PM kommer nu
Tack så mycket och jag har ringt det ser lovande ut för min del .
Nu återsår bara att hålla hjärnan i balans så jag klarar den här tvisten.
Tack för allt
Känner ni någon mer som är duktig och ni har pratat med skicka pm så jag kan ringa flera.
Ringde till dom på newega vilken sopa man ska aldrig ringa dit.
Var det Saidas bror? Jag har pratat några gånger för många år sen med honom. Han var jättebra att prata med. Han kändes ungefär som att jag pratade med min pappa. Lite stämde inte alls, men det mesta. Honom gillade jag.
Jag trodde inte han levde längre. Saida har visst någon dotter oxå som är medial, är visst i någon tidning, men jag vet inget om henne.
Ja det var Saidas bror, snäll och trevlig men det var lite gisning denna gången .Det var sent på kvällen när jag ringde men ska ringa honom en dag när han har fått mitt brev.
Vad glad jag blir att jag kunde hjälpa dig och visst är gubben mysig och han är duktig, tro mig…..kram Jeremina! 
#11 Du är en ängel. Du har verkligen hjälp mig och det var den manen jag pratade för 9 år sedan. Han har många rätt men det var lite gisning men det börjar stämma det han sa.
Kram Dinengel