Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 693 ggr
MedlemNizze
0

Upplevelse!

GodMorgon

Jag måste ju dela med mig av min härliga upplevelse härom dagen.

Jag har varit lite krasslig (förkyld) i si så där tio dagar efter nyår. Men nu har det blivit bra igen.

Jo, jag låg och sov inför mitt nattpass, så det blev 8-9 timmars sömn ungefär. Jag minns inte att jag drömde under den tiden alls. Men..

..när jag vaknade så var det precis som att själen inte hade hunnit komma in i kroppen. Jag har aldrig, aldrig kännt det såhär innan. Någon annan som haft samma känsla?

Det var en härlig upplevelse, men det enda tråkiga var att jag kände mig precis så krasslig och sjuk, när jag vaknade, som jag gjorde under förkylningsperioden. Helt lialös (skånska o betyder trött) Flört och svag i hela kroppen. Men det försvann efter jag steg upp.

Det kändes precis som om jag varit ute på en vandring, med själen, men jag vet inte vart. Det enda jag minns av uppvaknandet var att hela jag sögs in i kroppen via munnen. Ja, exakt via munnen! Precis som att jag svalde mig själv Glad

Min första tanke var att jag hann att vakna innan jag egentligen skulle. Jag lurade själen på några hundradels sekunder och fick den coola upplevelsen. Men via munnen kändes helt konstigt.

Så frågan är.. vart befinner sig vår själ när vi sover?

Vem träffar den och varför måste den iväg en runda under sömnen.

Det sägs att om vi inte sover så blir vi lättare sjuka. Är den ute på någon healing någonstans?

Varför behöver inte äldre människor så mycket sömn?

Tänk på det!! Glad 

Ha en bra söndag

Kram

stina63
0

Vilken spännade upplevelse du har haft. Har själv inte varit med dom de men känner dom som har varit med om de. Antar att du har haft en utanför kropps upplevelse. Och de tar nog rätt mycket på ens krafter. så det är kanske därför som du kände dig lialös.

Var vår själ befinners sig under tiden vi sover tror jag mycket väl att vi är lite här och där. Inte alltid men ibland när kanske våra guider vill oss något eller visa något så tar vi en lite tripp till en plats.

Kramis tina

Elisabeth-J
0

Själsresor är spännande och det kan ta mycket energi så man blir så matt som du beskriver. När själen är ute på resor tror jag att det är en del av vår själ som gör det och det är nog inte meningen att vi alla gånger ska minnas allt som sker men jag har själv varit med om det här och vissa själsresor minns jag starkt och andra ingenting.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Jeremina]
0

Intressant men läskigt…jag ¨har haft upplevelsen av att jag kliver ur min bröstkorg och innan det sker är det som om allt snurrar i hela överkroppen…så kryper jag tillbaka men då inte lika omtumlande..kan det vara samma sak? Kram Jeremina!