Hemsk dröm
Hejsan!
Jag tänkte höra om någon kan tyda min/a dröm/mar.
Det är väldigt ofta jag drömmer att jag blir jagad av en varulv i min hemort Stocka. och springer in i skogen bakom vårat hus och sen in i mitt rum,och då sitter varulven i en stor såkallad fotölj/stol och jag ska vrida stolen för att se vem det är, men jag vågar inte . då vaknar jag, efter ett tag (veckor/månader/år) kan jag drömma den drömmen igen och då är det i princip samma sak fast jag är medveten om att jag kan styra drömmen, och då är jag inte alls rädd att vända på stolen å se vem det är som är varulven,och när jag vänder på stolen så är den personen inte längre en varulv utan en helt vanlig person.
Men jag vet juh inte vem den där personen är,
Det är en normallång Gubbe i glasögon och mörkt hår. Han säger till mig : Men Linda det är juh bara jag.
Det är det enda jag minns utav bilden av personen i drömmen innan jag vaknar.
Snälla jag behöver hjälp,
Förut efter jag hade drömt en massa marddrömmar så när jag drömde dom igen så var jag medveten i drömmen om att det var en dröm och då kunde jag "styra" drömmen och ändra en massa saker i drömmen..
Varför kan man göra så?
Snälla hjälp mig om ni kan, jag förstår ingenting av drömmarna. Och just den där drömmen har jag drömt i många år nu..
Hej
Jag kan rekomendera en bok Din Drömguide av Sylvia Browne så det kanske hjälper.
Här kan du läsa om varulv som jagar dig
http://sv.wikipedia.org/wiki/Varulv
jag är trött nu och orkar inte skriva eller tänka.
Kra Dinengel

Tack så mkt för tipset :)

till #1 varför svarade du då om du inte orkade skriva?!
Men tack ändå för tipset
jag bara kände att du behövde lite tips
Kram Dinengel

Det är hemskt att vi i europa haft en sån hat och skräck för det fina djur som vargen är att vi skapat dessa varulvar. I nordamerika fanns inte alls samma tradition innan den vite mannen kom och började förtrycka indianerna. Naskapi indianerna visste att jättevargar vaktade portalen till ren-djurens "andra sida" och dödade allt för närgångna jägare.
JAg förstår inte varför vår kung inte älskar de här djuren han med.

Hat och skräck har inte jag för vargar. Dom är så otroligt fina så det ligger inte i det….

#6 Oj, nej, det menade jag inte. Jag menade VARFÖR varulven skapats hos oss. Det är på grund av alla negativa tankar och energier vi hade kring vargen.