Obehaglig dröm
Det började med att jag var i Stockholm tror jag,
min mamma skulle på bio med någon tantklubb och jag fick en biljett för att följa med.
Jag visste inte vars vi skulle på bio så jag sprang till affären som tantklubben brukade vara på och hann precis dit när ägaren stängde dörren,
jag visade upp biljetten för henne och frågade vars det var vi skulle se filmen och hon sa att det var i konferansgårdern och pekade åt höger.
Då var vi helt plötsligt på något villakvarter och åt det hållet dit jag skulle gå så stod det ett gult hus med en del utav taket som var trasigt och som veks upp och ner (som ett lock till brevlådan) och ett stort klot hade gått sönder och en massa andra trasiga saker,
tanten sa något om att jag skulle passa mig för att det skulle rasa och att jag skulle gå på vänstra sidan men när jag började gå litegrann märkte jag at det brann också efter vänstra sidan av vägen och att det var många gropar där.
Jag var barfota och vände om och tanten frågade om jag ville låna ett par skor utav henne vilket jag gärna gjorde,
tog på mig dom och började sen gå igen men kände att det var alldeles för bökig väg att gå så jag tänkte gå åt vänster istället för jag antog att kvareret gick runt så jag skulle komma dit även om jag gick åt andra hållet.
Då mötte jag dom flesta andra från tantklubben och vi var inne i stan igen fast då var vi i Lule tror jag det var och dom hade massa knasiga saker för sig som att sätta upp humor lappar när dom har sett roliga saker på någon affär och tagit kort på det och lagt upp på deras forumsida,
när jag var inne på Stadium med någon tjejkompis och tittade på saker började bebisen böka precis under revbenen på min vänstra sidan av magen.
Först tryckte den sig utåt så man såg konturerna utav ansiktet och jag blev alldeles rörd och sa att mitt barn var så otroligt vackert och man kunde se hur den gapade och stängde munnen,
så förvreds ansiktet på den och den såg ut som en liten djävul och hoppade upp mot mitt bröst och skulle ta tag med båda händerna och bita/äta på det.
Den var fortfarande inne i magen så skinnet töjdes ut ochjag försökte verkligen få ner den utan att skada bebisen men den var stark så det var svårt,
när jag tillslut lyckades var allt som vanligt igen och jag såg som på en dokumentärfilm där en gammal kompis pappa åkte omkring och tittade på när dom skruvade sönder deras gamla bil till smådelar för att kunna sälja dom.
Sen låg jag i sängen började jag se på ett avsnitt av CSI och blev så glad av at dom hade två låtar av Linkin Park med i det avsnittet,
Hodge hade gjort en liten hemmabomb och kunde med den jorden som användes hjälpa till att lösa ett fall..
Då vaknade jag upp och var alldeles snurrig och var tvungen att gå och kissa.