Undran - Gaza
Hej jag undrar om några här på ÖN skulle vilja vara med under en kortare tid på lördag eller söndag för att sända ljus och kärlek till dom drabbade människorna i gasa palestina
hage tänkt en ljus Meditation på ca 15 minuter där dom som vill vara med öppnar sitt hjärta och sänder ovillkorslös kärlek och ljus
med ljus och kärlek
Daniel
Absolut jag är på!
Happyspirit

Samma här. Det som pågår påverkar hela tiden, så det skulle kännas fint veta vi är några till som sänder ljus. Även om det här kriget är ödesmättad och oundvikligt tills det blir klart, är det så många som har det fruktansvärt.
Tack för detta.
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
puttar tycker detta är viktigt
puttar lite till
Jag hoppas ni kan se vikten i att använda det som vissa kallar kärlek och några agerar ut i en insatts för fred.
freden på jorden är otroligt vikitg för våran fortsatta exixsten och det som sker i gaza mellan Israel och hamas rör oss alla lika mycket, ett oskylfigt folk får lida pga att det är en kamp mellan Goliat och david.
jag hoppas på en bra upplutning i detta UPPROP vi som värnar om kärlek snälla hjälp till på söndag kl 19.00 i en gemensam Meditation på 15 minuter
Tack för ordet
Daniel
Absolut….jag är med!
Tack Deelight för att du startade denna tråd…..
Mabia

Jag är med på det här också. Tänker mycket på alla dom som drabbas av kriget och hoppas att det snart löser sig. Jättebra initiativ deelight!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag är med

Jag kommer slänga in några hasselnötkärnor i min kamin vid den tidpunkten enligt Clayoquot-indianerna sed . När de sprakar frigörs varm bunden energi som jag hoppas når till Gaza.
Frid och fred! Och ljus!
Är med…
puttar på lite

Jag kunde inte hålla mig och slängde in några kärnor redan i morse när jag kokade mitt frukostkaffe.
Hoppas verkligen att det inte blir några fler dödsoffer i Gaza idag!
Frid och Fred!
puttar lite
Klart jag också ställer upp , sänder ljus och kärlek till de oskyldiga människorna som utsätt för detta h-vete. Vart ska detta onödiga lidande leda till, man kan ju undra//Tara
Jag är också med. Dessa människor behöver mycket ljus och kärlek. Det är alldeled för mycket hat de bär i sina hjärtan. Vi skickar ljus och kärlek till de oskyldiga barnen med en bön om att de kan gå vidare i sina liv utan att få psykiska skador av detta de fått se och uppleva,
Vi skickar ljus och kärlek till de vuxna människorna så att deras hjärtan kan släppa in kärleken och ta bort hatet.
Söndag kl 19.00 jag är med.
Puttar på tråden då jag tycjer detta äv viktigt

Hej på er jag skickar massor av ljus till dessa stackars mäniskor.
I dag var jag och några vänner och demostrerade mot kriget.
Samanlagt var det 2000 personer här i Helsingborg som tågade genom staden men det som förvånade mig var.
Vart befann sig alla Svenskar ? för tyvärr så vi inte många Svenskar i detta demostrations tåg.
Det var mäktigt att känna av alla känslor som verkligen flödade under denna demostration.
Jag blev verkligen berörd av dels alla känslor men även talen och bilderna på alla lidande barn i Gaza.
Så skärpning alla Svenskar var inte rädda att visa era känslor och visa vad ni tycker.
Lasse
me tooo
Hörde på nyheterna att Israel på eget bevåg tänkte på en vapen vila, för de tror sig ha lärt Hamas den läxa de var ute efter.. Om det är sant är det toppen. Om det blir fred alltså.
Men oavsett behöver de vår omsorg.. Det är ju i så fall nu de hinner ta i tur med vad det gått igenom.
Alma

Jag tycker detta är ett bra förslag.
Så jag är med o sänder enegi till Gaza.