Nybörjare- Medium!
från nybörjare till medium
När ni lär er att tolka hur går ni till väga?
Och hur påverkar det er i tolkning som ni gör
åt er själva eller till andra.
För min egen del tyckte jag symboler var svåra och inte alltid fick fram känslan så tydligt, men inte vad det var.
Eftersom jag läst att andevärlden lär sig hur vi själva vill kommunicera vad jag helt enkelt att få det i text till mig.
Så blev det, jag testas till och från märker jag så det kommer rappakalja men oftast är det saker jag kan ta till mig.
Ju mer man övar upp intutionen med övningar av visualisering och meditation förstår jag mer och mer bilderna som kommer till mig.
Jag vet inte hur min tolkning påverkar mina tidigare upplevelser en men min feedback visar på bra grund i alla fall.
God lördagskväll gumman! Du squaw….jag låter bara saker komma ibland och ibland frågar jag. Ibland är det svårt att tolka men en del gånger säger dem från andra sidan rakt ut i luften.
Vissa ggr hoppar jag till och med till när någon säger något. Som nu när jag ser djur som är borta..antingen ser jag dem eller så säger någon guide var dem kan vara.
När jag t o m får till mig namn och dessa stämmer då är det verkligen rakt på. Vet inte om det var vad du menade med frågan men så vill jag berätta i alla fall…kram Jeremina!