Avläsning?
Undrar om någon har lust att läsa av mig.
Jag verkar nämligen vara lätt att känna av. Två medium, eller kanske man ska kalla dom "väldigt mediala" kvinnor istället, har reagerat starkt varje gång de ser mig. Jag blir nästan rädd när jag ser hur enkelt de kan se mina inre känslor. Hur de reagerat tänker jag inte nämna här, eftersom de kan påverka eventuell avläsning nån av er gör, Men det vore kul att se om fler får samma känslor, eller kanske kan se något annat inom mig.
Antingen om ni vill läsa av här eller skriva i ett PM. vilket som går bra för mig.
Den här bilden är den nyaste jag har. duger inte den kan jag alltid ta någon äldre.
Kram på er! // T.O 

Det kommer ut en tråd idag om övningarna på söndag. Skriv gärna där så kanske du kommer med 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Det VET du att jag kommer anmäla mig till! 

Men vad du är vacker!
Hade föreställt mig dig helt annorlunda! Hoppas du har kvar din bild som avartar! 
# 3 Föreställt mig som en häxa kanske?
Haha. Tack, vad snäll du är!
En liten stund lär jag ha kvar avataren, men jag är en sån som byter rätt ofta.

Ja, du e verkligen vacker (blir nästan kär i dig)
fast jag är en tjej. Men din hand, jag reagerar när jag ser din hand. Ja kan inte beskriva känslan men… Din hand e liten, mkt mkt liten fast me långa fingrar! Precis so en utomjording. (Inget illa menat, ta inte illa upp snälla du!)
Men jag känner så…

Ja, du e verkligen vacker (blir nästan kär i dig)
fast jag är en tjej. Men din hand, jag reagerar när jag ser din hand. Ja kan inte beskriva känslan men… Din hand e liten, mkt mkt liten fast me långa fingrar! Precis so en utomjording. (Inget illa menat, ta inte illa upp snälla du!)
Men jag känner så…
Jag vill göra ett försök men av någon anledning kommer jag inte i ro ikväll. Vill göra ett försök senare.
Alma