God morgon!
- 22 grader hos mig idag. Det var lite småkallt att gå till jobbet, men jag vaknade ordentligt i alla fall.
Godmorgon, har inte hunnit kolla köldgraderna ännu men det är frost på backen i alla fall. Jag sitter här och väntar på att de ska ringa från öron näsa halsmottagningen. Tindra hade en remiss dit den 2a februari och jag har tappat bort lappen med tiden på. Hon hade dessutom jätteont i örat i går kväll. Så jag får kanske åka in med henne akut idag. Hoppas det går över och håller sig till den andra februari när vi har tid.
Önskar er alla en bra dag!

Godmorgon!
Ett par plusgrader här men dom har sagt det ska bli kallare. Vi får se hur det blir.
Hoppas det ordnar sig för din lilla Tindra Happy!
Ta vara på dagen blir mitt motto idag.
Kramar

Godmorgon alla! Har flängt o farit senaste tiden, så nu blir det att städa lite här och röja ut julen. Sent omsider…. Skogen lockar, det ska bli skönt. Hoppas Happy kan hänga på om lilla Tindra inte behöver till farbror doktorn idag. Känner mig glad att vara hemma och ha dagen framför mig. Ska också bli jättekul med vår heldag på söndag, vi ska planera detaljerna nu.
Ha en skön dag alla!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

God morgon alla!Har varit uppe sen strax före kl 6 så har hunnit med o tvätta o dammsuga o snurra runt på internet..snöat lite här i går o inte så kallt ute,endast nån minus tror jag,har ej kollat men ser så ut..är ledig till måndag så jag har planerat in stunder för mig själv när det gäller det mediala o har redan börjat lite smått med att öppna upp så får se vad som händer..
ha en bra torsdag alla
kramar

God förmiddag ! Här är det lagomt kallt -7…..det räcker *s* Själv sitter jag precis och avnjuter en kopp kaffe….i lugn och ro.
Idag blir en soffslöar dag….uuuhaaa…vad skönt det ska bli…
Det har varit hektiskt ett tag, så det behövs laddas lite batterier också….
Sköt om er och DU ! Hoppas din dag blir ljus,positiv och varm på alla sätt….om inte, så har jag önskat er det i alla fall….
/Kramar
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.
Godmorgon. Har varit uppe tidigt idag katterna vaknar så det är bara att stiga upp. Sen går dom och lägger sig och gosar med en liten stund tills det är dags att busa.
Här i Malmö är det 2 grader lite disigt väder..
Ha en skön dag Kram // Tina
Godmorgon. Här är det -6 grader och snön har fallit ner i natt. Nu blir det att ta det lugnt innan jag ska iväg till jobbet.
Ha en bra dag allihopa.
Morning!
I Uppsala är det puder på backen och -2, ganska molnigt och det blåser isbjörnar.
Jag ska som vanligt inte göra någonting (tvätt och städ, det är ju torsdag) mer än att ta hand om lillskruttan, hundarna och kanske att jag hinner med mig själv idag. Jag är nöjd med livet och hoppas ni andra också är det.
Susanne 
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

God Dagens!
Här i Kopparberg har det kommit några fjun snö under natten, men det är knappt att det täcker marken. Vi har i nuläget -4,5 grader och det är grått.
Jag skall väl försöka ta mig ut en liten promenad efter luchen. Men kände då jag var ut och hämtade posten att det blåste lite snålt ute. Så det blir till att klä sig ordentligt.
Jag hoppas det blir sol till helgen, det vore skönt.
Idag har det väl inte hänt så mycket här. Jag har pratat med en kusin på telefon som undrade hur det var med mig.
Igår så hade jag besök av en väninna på em. Det är roligt då det kommer någon och hälsar på en liten stund.
Barnen var också hem en sväng igår.
Önskar alla en trevlig Torsdag!
Britt-Marie
Här uppe är det kallt. För någon timme sen var det -19 o när Freja skulle ut o pinka frös hon om tassarna. Lyfte dom en åt gången. Hu.
Är lite kallt inne oxå för pellets är nästan slut o dom har inget hemma där jag brukar köpa, så nu får jag skotta ofta, för det blir en grop ner mot spiralen som tar upp pelletsen till brännaren. Pannan stannade i natt för det blev tomt i gropen men nu är det fart på den igen. När det tar slut får jag väl sätta på elpatron. På lördag kan jag hämta för då har han fått hem igen. Typiskt att det skulle bli kallt igen då. Det har ju varit flera varmgrader förut.
Fick ett mail från en god vän med en länk till en som målar 3D på trottoarer. Mycket fina o roliga bilder. Se själva: http://users.skynet.be/J.Beever/pave.htm Några bilder ser man dom även från "fel" sida.
Minus 20,4 grader och på baksidan av huset är himmelen rosafärgad och på framsidan är det orangefärgat. Kallt och vackert!
/kram Spanaren

Här var det -20 imorse, inte undra på att det härjar en rejäl förkylning här i byn nu när det skiftar så rejält från +6 till -20 och tvärtom hela tiden, man vet inte när det är vår eller vinter från den en dagen till den andra.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
God kväll! Här är det kallt, oftast blir det kyligt där jag bor. Men klär man sig bara så är det friskt och härligt att ta sig en promenad!
Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det här vädret snart.
Just nu har jag -28 !