Å huga..
Bevittnade något otäckt bara för en stund sedan. Var nere på byn, helt plötsligt så var det värsta polisjakten. Å det bara knöt ihop sig i magen, sånt här slutar inte gott. Så som den idioten som blev jagad körde fattade jag att det kommer hända en olycka. Vilket det oxå gjorde. Han krockade rejält med två eller tre andra bilar. Å sen vet ja inte om han körde på nån gående oxå?? Fy det var så hemskt, tänk alla stackars oskyldiga inblandade. Men polisen tog idioten iallafall!
OJ!.Det lät otäckt….ibland undrar man oxå varför polisen får jaga dom där det är folk i rörelse….för det brukar bli än värre när den jagade blir stressad….
Hoppas verkligen att ingen blev illa skadad….
Javisst.. instämmer. Föraren var iallafall drogpåverkad och en människa fick skador i sitt ansiktet.
Jag fattar inte varför folk ska köra fast dom tagit droger? Det är ju inte bara dom som blir utsatta för fara. Usch….
U R us

Men fy vad jobbigt att få se något sådant! Hoppas att det ändå gick bra för alla inblandade och att skadorna i ansiktet inte var så mycket. Det är otäckt när det sker sånt här i byn där människor rör sig, biljakten hade kunnat fortsätta utanför byn istället så kanske det som hände hade kunnat undvikas. Svårt att veta förstås när man inte har hela händelsen men jag har hört liknande jakter i byar och samhällen där oskyldiga har drabbats.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Nämen precis, tänker man inte på sitt eget liv så kan man ju tänka på andras iallafall tycker jag.
Jag tror trots allt att det gick hyffsat bra för alla inblandade. Men det var hemskt.. hua.
Urs o fy - vad hemskt!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"